Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره ماجرای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار داشت: من زیر نامه فرماندار تهران نامه زده‌ام که نباید نمایشگاه در تهران برگزار شود و باید حتما به نمایشگاه شهر آفتاب انتقال یابد.

وی افزود: برخی می گویند چون این نمایشگاه بین‌المللی است ما نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم به هر حال آسایش شهروندان حائز اهمیت است و این قضیه که بد تر از ماجرای نفت ایران و انگلیس نبود که آن را ملی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطق درست نیست که چون نمایشگاه بین المللی است نباید آن را جابجا کنیم.

وی ادامه داد: شرکت سر جایش است و ما مشکلی با شرکت مربوطه نداریم، ولی نمایشگاه پر ازدحام و یا نمایشگاه‌ها هم‌زمان نباید در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شوئد.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران براساس قانون این توانایی را دارد که در مقابل این قضیه قرار گیرد و جلوی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب را در محل کنونی آن بگیرد.

وی ادامه داد: این حق شهرداری است که بتواند حق مردم را بگیرد. حال گرفتن حق از شرکت داخلی یا بین‌المللی باشد.

چمران درباره ساخت و ساز غیرمجاز در تهران گفت: در زمان آقای قالیباف در خیابان بوکان در نیاوران ساخت و سازی غیرمجاز انجام گرفته بود و ما پای کار هستیم و همراه با آقای قالیباف کار را تا تخریب دو طبقه ساختمان که تخلف داشت جلو بردیم اکنون هم این رویه در مدیریت شهری جدید مورد توجه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا ، این نمایشگاه از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین در حال برگزاری است .

موضوع نمایشگاه اتوکِینای چین ۲۰۲۴ “عصر جدید، خودروهای جدید” است که با حمایت فدراسیون صنایع ماشین سازی چین، شرکت ملی صنایع ماشین سازی چین، شورای چین برای ترویج تجارت بین المللی و انجمن تولیدکنندگان خودرو چین  برگزار شد.

این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو در آسیا، میزبان طیف گسترده ای از خودروسازان، قطعه سازان، تامین کنندگان و شرکت های مرتبط از سراسر جهان است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  

برندهای مطرحی مانند ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس، تویوتا، ولوو و فولکس واگن در این نمایشگاه حضور دارند.

گزارش تصویری خبرنگار ایسنا از اولین روز برگزاری نمایشگاه پکن

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد