Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالقدیر کریمی در‌ حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات «مسکن مهر» شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و استاندار گلستان مبنی بر توجه به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران چهار واحد ‌مسکونی برای این افراد احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: با حضور و تشکیل جلسه با مدیران کل بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیرکل بازرسی استانداری گلستان قرار شد در قالب مسکن محرومان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین و اداره کل بنیاد مسکن در خصوص ساخت دو قطعه زمین به مساحت ۴۰۰ متر مربع برای ساخت مسکن برای خانواده شهدای مدافع حرم و جانباز با همکاری انجمن خیرین مسکن‌ساز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ظرف مدت ۲ هفته عملیات اجرایی جمع‌آوری آب‌های سطحی «مسکن مهر کاج» آغاز شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: همچنین در این‌ جلسه مسائل و مشکلات «مسکن مهر کاج» مورد بررسی قرار گرفته و مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب «مسکن مهر کاج» در دو فاز برطرف شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در فاز نخست بلوکی که مشکل آنها حادتر و جدی‌تر بوده در دستور کار قرار می‌گیرد و قرار است ظرف مدت دو هفته عملیات اجرایی جمع‌آوری آب‌های سطحی آغاز شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد طرح جامع شهرداری در خصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب طی یک هفته آینده به فرمانداری گنبدکاووس ارائه شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز فرماندار شهرستان گنبدکاووس جمع آوری آب های سطحی عملیات اجرایی آب های سطحی و فاضلاب جمع آوری آب های سطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ فرشید رحمانی گفت: شهرستان گنبدکاووس بیش از ۳۴۰ هزار هکتار مرتع دارد و امسال، سطح سبز در آن به ۳۰۰ کیلوگرم در هکتار رسید.

وی با بیان اینکه افزایش پوشش گیاهی در مراتع، مانعی برای پدیده ریزگرد‌ها است، افزود: حدود ۱۵٠٠ دامدار دارای پروانه نیز از این پوشش گیاهی برای چراندن دام‌های خود بهره برداری می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است