Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با قدردانی از حمایت ها و رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری تاکید کرد که هرکجا که عمل به وعده ها امکان پذیر نباشد صادقانه با مردم در میان خواهیم گذاشت.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در نشست خبری با خبرنگاران با یادآوری اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب برای اعضای دولت روحیه بخش بود، اظهارکرد: قطعا حضور دولتمردان در بین مردم با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت  و رئیس جمهور محترم  هم بر ارتباط مستمر اعضای کابینه با مردم و نخبگان تاکید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد :همچنین عمل به وعده ها و استفاده از نظرات متخصصین مورد توجه دولت خواهد بود و هرکجا که عمل به وعده ها  امکان پذیر نباشد صادقانه با مردم در میان خواهیم گذاشت.

این خبر تکمیل می‌شود

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهادری جهرمی سخنگوی دولت رهبری عمل به وعده ها مطالبات از دولت سیزدهم عمل به وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد