Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی بتنی آب با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریالی تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ جهت حل مشکل تامین آب در ناحیه صنعتی آوج در دستور کار قرار می گیرد.

این مسوول با اشاره به نشست با فرماندار آوج و جمعی از مسوولان این شهرستان به منظور حل و فصل مشکلات ناحیه صنعتی آوج، اظهار داشت: در همین راستا، ترمیم شبکه روشنایی ناحیه صنعتی آوج تا پایان ماه جاری در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین توسعه نواحی صنعتی و حل مشکلات آنها را از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین دانست و گفت: طرح های راکد و غیرفعال در این ناحیه صنعتی تعیین تکلیف می شود و به سرمایه گذاران جدید واگذار خواهد شد.

این مسوول اظهار داشت: برای تسهیل در ایجاد و راه اندازی واحدهای کارگاهی در این ناحیه صنعتی نیز آماده همکاری با دستگاه های شهرستان آوج و سرمایه گذاران متقاضی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در مناطق کم تر توسعه، پیشرفت و رشد این مناطق را به همراه دارد بنابراین تلاش می شود تا با استفاده از مشوق های در نظر گرفته شده نسبت به جذب سرمایه گذاران در نواحی صنعتی از جمله آوج اقدام شود.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین رضا صفاری شهرک های صنعتی قزوین ناحیه صنعتی آوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت