Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان با تاکید بر ساماندهی ۱۰۰ گروه جهادی در سیلاب اخیر گفت: در سیل اخیر به بیش از هزار و ۱۳۴ نفر از ساکنان مناطق سیل‌زده رودان از سوی گروه‌های جهادی خدمت‌رسانی شده است. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار یاسین باوقار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: در بازدیدی که از مناطق سیل‌زده رودان داشتیم به علت شدت سیلاب 287 منزل مسکونی نیاز به مرمت و بازسازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: افرادی که نیاز به اسکان اضطراری داشتند توسط بسیجیان و گروه‌های جهادی اسکان داده شدند و اقلام مورد نیاز از جمله مواد غذایی و اقلامی همچون پتو، موکت و چادر در اختیارشان قرار گرفت. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: در حال حاضر در شهرستان رودان 30 گروه جهادی فعال در حال خدمت‌رسانی به افراد هستند، گروه‌های جهادی از همان ساعات آغازین بارش‌های تند و رگباری در حالت آماده‌باش بودند و به چند دسته تقسیم شدند. 

وی تصریح کرد: این تقسیم‌بندی و آماده باش در واکنش سریع گروه‌های جهادی بسیار موثر بوده و وضعیت را تا حدودی کنترل کرده است. 

باوقار گفت: گروه‌های جهادی شستشوی معابر و لایروبی را انجام دادند و هر آنچه برای کمک به مردم سیل‌زده نیاز بود و گروه جهادی می‌توانست انجام دهند را انجام دادند. 

مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: امروز مردم شریف هرمزگان هر کدام یک جهادگر هستند و در هر نقطه از استان خود را ملزم می‌دانند که به یکدیگر کمک کنند کارکنان هلال احمر، سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی همه پای کار هستند و این انسجام بین گروه‌های مختلف شکل گرفته است به طوری که این همدلی و انسجام بی‌نظیر و مثال زدنی است.

روایت تسنیم از زخم عمیق سیلاب‌ها بر تن ضعیف میناب/ آب‌های سطحی و رواناب‌ها ‌مردم را آزار ‌می‌دهد + فیلمروایتی از آنچه سیل بر سر میناب آورد/ سد استقلال شهر را از سیلاب 280 میلیون مترمکعبی نجات داد195 سد بزرگ در کشور داریم/ باید در امداد رسانی پس از سیلاب بهتر عمل می‌کردیم

وی گفت: لوازم منزل از قبیل یخچال، اجاق گاز و دیگر اقلام ضروری برای رفاه حال شهروندانی که وسایل آنها از بین رفته در نظر گرفته شده است و همانطور که مردم در هشت سال دفاع مقدس پای کار انقلاب ماندند هنوز هم ادامه دارد و پای کار نظام، اعتقادات و ارزش‌ها ایستاده‌اند و هر کجا در هر نقطه‌ای هموطنی نیاز به کمک داشته باشد با تمام قوا بر پای کار می‌آیند.

باوقار ادامه داد: در مناطق سیل‌زده میناب نیز 70 گروه جهادی بسیج شدند تا مشکلات مردم را کاهش دهند و در مجموع توانستیم با ساماندهی 100 گروه جهادی اقدامات لازم برای لایروبی و پاکسازی منازل و امدادرسانی به سیل زدگان را در مناطق متاثر از سیلاب انجام دهیم.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی استان هرمزگان مناطق سیل زده گروه جهادی پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند