Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی به وزارت نیرو اظهار داشت: مسأله انتقال آب و اولویت‌گذاری برای پروژه‌های مختلف آبرسانی مسأله مهمی است و به طور کلی امروز مسأله تامین آب و مدیریت توزیع آن اهمیت اساسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر اکثر شهرهای استان یزد در وضعیت تنش آبی قرار دارند و اگر برنامه‌ریزی درستی نشود سال آینده با بحران کم‌آبی مواجه خواهیم شد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تأکید کرد: با توجه به وضعیت مناطق مختلف کشور، دولت باید برای تامین آب فلات مرکزی ایران به ویژه استان یزد برنامه‌ریزی جدی کند.

جوکار در ادامه خطاب به وزیر اقتصاد تأکید کرد: وضعیت سنگین تورم همچنان ادامه دارد و این می‌تواند سبد تغذیه خانوارها را با مشکل مواجه کند، دولت باید در این زمینه برنامه‌ریزی جدی کند.

وی همچنین با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان خاطرنشان کرد: برخی بانک‌ها اعلام می‌کنند که سقف تخصیص وام قرض‌الحسنه آنها پایان یافته و با این بهانه از دادن وام ازدواج خودداری می‌کنند؛ ضروری است وزیر اقتصاد گزارش دقیقی به مجلس بدهد تا در این باره تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمدصالح جوکار تنش آبی فلات مرکزی وام ازدواج رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

ابوطالب شفقت در نشست تخصصی با رئیس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم همه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری هرچه سریع‌تر وضعیت قانون بودجه و همه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه حتماً تأکیدات لازم را درباره تقسیم کار دستگاه‌ها و نحوه جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها را خواهم داد، بیان کرد: باتوجه‌به دستورات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیر محروم باید مشخص شوند تا بدانیم در چه نقاطی چه خدمات و کارهایی نیاز است.

شفقت، افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کند تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و اینکه چگونه می‌تواند از وزارتخانه مربوطه سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی را دریافت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • ویدیو/ تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است