Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@20:00:03 GMT

ادامه دورکاری کارمندان فیس‌بوک (متا)

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۲۵۷۱

ادامه دورکاری کارمندان فیس‌بوک (متا)

به گزارش تابناک، تاریخ هدف برای بازگشت کارکنان به محل کارشان در ایالات متحده در حال حاضر ۲۸ مارس است و برای بازگشت نیز باید تا آن تاریخ مدرک واکسن تقویت‌کننده داشته باشید.

کارمندان متا تا ۱۴ مارس فرصت دارند تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به دفتر بازگردند یا به طور موقت یا دائم به کار از راه دور ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانل گیل، معاون منابع انسانی متا، در بیانیه‌ای ایمیلی گفت: «ما بر این تمرکز کرده‌ایم که مطمئن شویم کارمندان‌مان همچنان در مورد مکان کارشان با توجه به چشم انداز فعلی بیماری کووید-۱۹ انتخاب‌هایی دارند. ما می‌دانیم که ادامه عدم اطمینان، این زمان را برای تصمیم‌گیری در مورد محل کار دشوار می‌کند، بنابراین ما زمان بیشتری را برای انتخاب بهترین گزینه به آنها می‌دهیم.»

این تصمیم در حالی اتخاذ می‌شود که سویه امیکرون ویروس کرونا باعث افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ شده است.

فیس‌بوک آخرین بار بازگشت کارمندان خود به دفاتر را در ماه آگوست به تعویق انداخت و ژانویه ۲۰۲۲ را به‌عنوان تاریخ هدف تعیین کرد.

سایر شرکت‌های فناوری مانند مایکروسافت، آمازون و گوگل نیز به همین ترتیب تاخیرهای مشابهی را انجام داده‌اند.

در عین حال اپل بازگشت خود به دفتر را برای مدت نامحدودی به تعویق انداخت.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین حمید لبخنده بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس فیسبوک مذاکرات وین حمید لبخنده بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که ژاوی هرناندس در روزهای پایانی ژانویه اعلام کرده بود  که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد اما اخیرا نظرش تغییر کرد و فصل بعد هم روی نیمکت آبی و اناری ها خواهد بود. 

به گزارش الموندو، خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد و گفت: این تصمیم باشگاه است. من روی چنین موضوعاتی تمرکز نمی‌کنم، حتی اگر تعجب برانگیز یا عجیب به نظر برسند. مسئولیت من نیست که در مورد مربیان و تصمیمات آنها اظهار نظر کنم. اگر لاپورتا این را مناسب بداند  و ژاوی راضی باشد، او در تیم می‌ماند و من نمی‌توانم نظر خودم را در این مورد داشته باشم. 

 پیشتر ژاوی درباره دلیلیش برای ماندن در بارسلونا گفت: همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند. 

بارسلونا پس از ۳۲ هفته با ۷۰ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار د ارد و در دیدار بعدی با والنسیا روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دفاع مکارم شیرازی از بازگشت گشت ارشاد
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟