Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رگنا، سرهنگ " جلیل موقوفه ای " اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره حریق عمدی خودرو های مدل بالا و گران قیمت در محله نارمک،  بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات کلانتری 127 نارمک قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات محلی و پالایش اطلاعات به دست آمد در محدوده جغرافیای جرم،  ماموران  به دست آوردند جوانی 25 ساله با کلاه مشکی و صورت پوشیده با ریختن مواد اشتعال زا بر روی خودروهای گران قیمت آنها را به آتش می کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسادت؛ انگیزه مرد جوان در حریق عمدی خودروهای گران قیمت

این مقام پلیسی افزود: در بررسی بعمل آمده هویت و محل سکونت این مرد جوان  محله  نامجو شناسایی و با اخذ مجوزهای  قضائی متهم در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش  دستگیر شد .

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت : متهم در کلانتری به بزه انتسابی معترف و اظهار کرد:  با توجه به وضعیت مالی ضعیف خانوادگی،  انگیزه خود را از انجام این اعمال، حسادت به داشتن خودروهای گران قیمت اعلام کرد.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی خسارت وارده به مال باختگان را بیش از 30 میلیارد ریال اعلام کرده اند و متهم به همراه 4 شاکی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خودروهای گران قیمت اخبار حوادث متهم انگیزه عمدی مرد جوان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت تست روانشناسی در تصویر بازار آزاد گلشیفته فراهانی مهناز افشار اینستاگرام فال محسن ابراهیم زاده بیوگرافی گران قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی برمفقودی خانم ۳۶ ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل ازجانب شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالاً فرد گم شده به قتل رسیده باشد لذا سریعاً طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

وی ادامه داد: در بازجویی‌های که از متهم انجام شد مشخص گردید وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جرو بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را ازدست داده است.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی اش، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094295

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد