Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه آرایی و تنظیم پایان نامه در هر تعداد صفحه ای باشد برای افراد حرفه ای مهم نیست. افرادی که می توانند با نرم افزارهای صفحه بندی کار کنند و ابزارهای آنها را می شناسند، می توانند ماهرانه هر تعداد صفحه ای را با فرمت مورد نظر پشت سر هم بچینند. اما این کار را فقط کسانی می توانند انجام دهند که سال ها در این زمینه فعالیت کرده باشند و بدانند چطور در کمترین زمان ممکن اندازه صفحه ها را درست کنند، شماره صفحه ها را تنظیم کنند، صفحه ها و سرصفحه ها را مرتب کنند و هر آنچه لازم است از نظر بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک صفحه بند ماهر پایان نامه می داند که باید شماره جدول ها، تصویرها و نمودارها را هم بررسی کند تا همه آنها مرتب و تنظیم شده باشند. برای پیدا کردن چنین صفحه آرایی می توانید با ایران تایپیست تماس بگیرید. حتی امکان صفحه آرایی ۱۰۰ صفحه در ۱ روز هم وجود دارد و این کار دقیقاً بر اساس خواسته دانشجو و بر طبق فرمت درخواستی دانشگاه انجام می گیرد و کار حرفه ای و بی نقص تحویل داده می شود.

در صفحه آرایی پایان نامه چه کارهایی انجام می شود؟

صفحه آرایی و تنظیم پایان نامه تخصص خاص خود را نیاز دارد. مهم ترین مسئله در تنظیم این سند که قرار است سرنوشت یک دانشجو را تعیین کند، رعایت کردن فرمتی است که دانشگاه برای آن تعیین کرده است. هر دانشگاهی برای هر مقطع و هر رشته ای به طور معمول یک فرمت خاص دارد که دانشجو باید بر اساس آن تنظیمات صفحه های پایان نامه را انجام دهد. در این فرمت از اندازه صفحه ها، نوع گذاشتن شماره صفحه، اندازه فونت صفحه های پایان نامه، اندازه فونت مقدمه و دیگر صفحه هایی که پیش از شروع اصل صفحه ها آورده می شوند و درباره هر چیز دیگری که به ظاهر و شکل آن مربوط می شود اطلاعاتی آورده شده است. صفحه آرا نیز باید چیدمان صفحه ها را بر اساس آنها پیش ببرد.

تنظیم سریع فرمت پایان نامه برای افراد غیر حرفه ای کار ساده ای نیست. حتی کسی که کمی از نرم افزار ورد هم سر در می آورد ممکن است به سادگی نتواند از پس این کار بر بیاید. این فرد ممکن است با نا آگاهی بیشتر برای خودش دردسر کند یا زحمت فرد بعدی که قرار است کار را دست بگیرد زیاد کند.

تفاوت صفحه آرایی و تنظیم پایان نامه رشته ها و دانشگاه ها

صفحه آرایی و تنظیم پایان نامه برای هر رشته و دانشگاهی متفاوت است. در واقع هر دانشگاهی با توجه به رشته مورد نظر قوانینی را برای تنظیم این سند معین می کند. رعایت کردن این قوانین برای هر دانشگاهی اهمیت دارد و پایان نامه های زیادی به دلیل چشم پوشی کردن از برخی از آنها به خود دانشجو برگشت داده اند تا همه چیز را دوباره درست کند. نکته های ظریفی مثل فاصله خط ها از بالا و پایین و چپ و راست صفحه و اندازه خود صفحه آنقدر مهم هستند که در صورت رعایت نشدن و تنظیم دوباره همه چیز را طوری بر هم می زند که صفحه آرا باید دوباره آنها را از اول درست کند. برای این که چنین اتفاقی نیفتد بهتر است از همان ابتدا دقیقاً بر اساس فرمت خواسته شده همه چیز پیش برود تا دانشجو مجبور نباشد برای دوباره کاری زمان بگذارد. اما واگذار کردن این کار از همان ابتدا به ایران تایپیست از اتلاف وقت جلوگیری خواهد کرد.  

برون سپاری تنظیم فرمت پایان نامه با گارانتی

صفحه آرایی و تنظیم پایان نامه در بهترین حالت باید به افراد حرفه ای برون سپاری شود. از آنجا که دانشجویان با کمبود وقت مواجه هستند و باید زمان زیادی را صرف نوشتن پایان نامه و تحقیق و پژوهش درباره موضوع پایان نامه بکنند، سر و کله زدن با فرمت پایان نامه می تواند وقت بیشتری از آنها بگیرد. بهتر است برای این که این کار در زمان کمتر و به درستی صورت گیرد، آن را به افراد صفحه بندی که سال ها است در این زمینه فعالیت می کنند واگذار کنید. به این ترتیب، درصد این که کار دانشجو به دلیل در نظر گرفتن فرمت دانشگاه برگشت داده شود، بسیار کمتر می شود و همین مسئله روند کار را سرعت می بخشد.

تنظیم فرمت پایان نامه برای کسانی که با ابزارهای نرم افزارهای صفحه بندی مثل ورد و ایندیزاین سر و کار دارند و بر آنها مسلط هستند ساده است. آنها می دانند که از چه دستوراتی در این نرم افزارها استفاده کنند که بدون دردسر همه چیز تنظیم شود.

تخمین هزینه صفحه آرایی پایان نامه

هزینه صفحه آرایی و تنظیم پایان نامه بر اساس حجم کار تعیین می شود. هر چه حجم کار کمتر باشد هم به زمان کمتری برای کار نیاز است و هم هزینه پایین تری بابت آن باید پرداخت شود. هر چه حجم کار و تعداد صفحه ها بیشتر باشد، بر میزان زمان و هزینه افزوده خواهد شد. تنظیم و مرتب کردن تصویرها، جدول ها و نمودارها نیز به زمان نیاز دارند. فرمول ها نیز نیاز به تنظیم دارند و باید فونت و اندازه آنها مطابق با دیگر فونت های متن و تیترها باشد. هر چه تعداد تیترها و زیرتیترها بیشتر باشد، مرتب کردن آنها نیز کار سخت تری خواهد بود.

استفاده از نرم افزار هم در تعیین هزینه اثرگذار است. به طور معمول برای صفحه بندی پایان نامه ها از نرم افزار ورد استفاده می شود، اما اگر دانشجویی اصرار داشته باشد که برای این کار از نرم افزار ایندیزاین استفاده شود که البته بعید به نظر می رسد و باید دلیلی برای آن داشته باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت کند و البته کار او حرفه ای تر پیش خواهد رفت و طراحی کار نیز زیباتر خواهد شد.

در ایران تایپیست افراد حرفه ای و ماهر هستند که کار صفحه آرایی و تنظیم پایان نامه انجام می دهند. برای بهره بردن از این منافع کافی است به این نشانی  https://irantypist.comمراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. قیمت های پایین در این مجموعه به هیچ وجه به معنای بی کیفیت بودن کار نیست.

کد خبر 1591568

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پایان نامه نرم افزار صفحه ها صفحه بندی بر اساس حرفه ای همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان و معاون امور بین‌الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دیدار کردند.

به گزارش جماران، مهدی بنکدار، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه اصفهان در بخش‌های فرهنگی و هنری و همچنین ارتباطات مستمر با دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  و برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانشجویان  و اجرای طرح نشاط در نگارستان امام خمینی(ره)، خواستار تداوم همکاری‌ها و هرچه پربارتر شدن این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در راستای آشنایی هر چه بیشتر اساتید و دانشجویان با اندیشه امام خمینی(ره) شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از ظرفیت حضور دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در اصفهان و برگزاری دوره‌های امام‌شناسی و نشست‌های علمی برای آنها تأکید کرد.

محمدرضا عبداللهی، معاون امور بین الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تولیدات این معاونت، خواستار همکاری هرچه بیشتر در بخش‌های بین المللی، راه اندازی پویش‌های علمی و برگزاری نشست‌های موضوعی شد.

پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، نیز در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی(ره) بی معنی ومفهوم است، ضمن اعلام آمادگی برای انجام فعالیت‌های مشترک بیشتر با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در بخش‌های مختلف و تمجید از برگزاری طرح آموزشی نشاط در نگارستان امام خمینی(ره) ، پیشنهاد تعریف برنامه‌های جامع با توجه به توانایی‌های دو دستگاه را داشت  و خواستار ارائه موضوعات به روز برای پایان‌نامه‌های دانشجویی خصوصا در حوزه بین الملل و حمایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از آنها شد.

دیگر خبرها

  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • پارامتر‌های تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۴ بررسی می‌شود
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند