Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی لامرد از مرمت و بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده در سیل اخیر این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، یوسف حسن زاده، مدیر گروه شهید سلیمانی در پی بارش سیل‌آسای باران در نواحی جنوبی استان طی هفته گذشته، برخی پل‌ها و معابر همچنین منازل مسکونی دچار آب‌گرفتگی شدند که اعضای گروه جهادی شهید سلیمانی اقدام به رفع آب‌گرفتگی چند منزل و بازگشایی چند پل کردند و طی روز‌های آتی نیز اقدام به بازسازی و مرمت چند منزل مسکونی آسیب‌دیده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن زاده با اشاره به نیاز مردم شهرستان لامرد به کمک گروه‌های جهادی افزود: شست و شوی اسباب و لوازم منزل این گروه‌ها و تهیه غذا برای مردم سیل‌زده در شهرستان لامرد از دیگر اقداماتی است که انجام داده‌ایم.


وی با اشاره به اینکه گروه جهادی شهید سلیمانی دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: این گروه ۳۰ نفره که از رده سنی زیر ۳۰ سال تشکیل شده است، با همتی بلند در کار‌های عمرانی و فرهنگی گام برمی‌دارند.

مدیر گروه شهید سلیمانی افزود: برگزاری یادواره شهدا و ایجاد یک مسیر کوهپیمایی در لامرد که با نصب تصاویر شهدا مزین شده است و در قله کوه نیز تصویری از شهید سلیمانی قرار دارد، محیطی زیبا و معنوی را برای یک تفریح معنوی فراهم کرده و در اختیار خانواده‌ها قرار داده است.

وی همچنین خدمت رسانی به مردم روستای نرمان از توابع شهرستان مهر را از دیگر اقدامات این گروه جهادی خواند و از توزیع بسته‌های معیشتی حد وسع این گروه در میان مردم خبر داد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیل بیرم سیل استان فارس گروه جهادی شهید سلیمانی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، علی رضا محمدی گفت: مناسب‌ترین دما برای گرده افشانی بین ۲۲ تا ۲۷ درجه سانتی گراد و همچنین ساعت ۱۰ تا ۱۵ است.

او افزود: گرده افشانی نخلستان‌های لامرد از هفته سوم اسفند آغاز شد و تا نیمه اول اردیبهشت ادامه یافت.

مدیر جهاد کشاورزی لامرد با بیان این که مهم ترین ارقام خرمای تولیدی شهرستان لامرد، زاهدی، شاهانی، گشخواه و خاصویی است، اظهارداشت: ارقام تجاری پیاروم و مجول نیز در این شهرستان در حال توسعه است.

دیگر خبرها

  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند