Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:54:20 GMT

۱۱ دانش آموز مدال آور جهانی البرز تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۵۰۰۹

۱۱ دانش آموز مدال آور جهانی البرز تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، دانش آموزان پرهام بنی اسدی، سما برهانی، درسا غفاری،آرتین مولوی،کیانا شیرزادی، زهرا زارعی نژاد،علیرضا عباسعلی زاده،محمد مهدی صادق دقیقی، سید مبین موسوی،امیر حسین جلیلی و محمد حسین رمضانی از جمله افتخارآفرینان استان البرز در عرصه مسابقات جهانی محاسبات ذهنی هستند.

مسابقات جهانی محاسبات ذهنی امسال در کشور مالزی برگزار شد که دانش آموزان البرز با کسب مدال های رنگارنگ افتخارآفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندارالبرز آیین تجلیل از این دانش آموزان گفت: دانش آموزان مهمترین سرمایه جامعه و آینده سازان ایران اسلامی هستند.

مجتبی عبداللهی افزود: به طور قطع تمامی تلاش خود را برای بسترسازی مناسب جهت رشد و تعالی دانش آموزان البرز معطوف خواهم کرد.

وی ضمن قدردانی از والدین و مربیان دانش آموزان افتخارآفرین البرز، افزود:  امروز  فرزندان البرز استعدادشان شکوفا شده و در عرصه های جهانی وارد شده اند.

وی خطاب به مدال آوران گفت : امیدوارم در راهی که گام برداشته اید همچنان افتخارآفرین باشد و خوش بدرخشید.

عبداللهی ادامه داد: افتخارآفرینی دانش آموزان استان البرز در رقابت‌های محاسبات ذهنی ریاضی کشوری و جهانی قابل تحسین است.

وی از ایمان، امید و تلاش به عنوان مثلث طلایی موفقیت انسان در زندگی یاد کرد.

مدیراجرایی مرکز آموزش محاسبات ذهنی و چرتکه ای ' UCMAS ' ایران در البرز گفت: هر سال دانش آموزان این استان موفق به کسب ۱رتبه های برتر کشوری و جهانی درمسابقات محاسبات ذهنی ریاضی و چرتکه ای میشوند.

سمیه غلامی اظهارداشت: توفیقات فراوان دانش آموزان البرزی نشان دهنده آن است که مدرسه، اولیا ودانش آموزان در انجام وظایفی که بر عهده دارند خوب عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: کار محاسبات ذهنی که دانش آموزان انجام می‌دهند بسیار ارزشمند است زیرا به دانش آموزان نشان می‌دهند که یادگیری درس ریاضی لذت بخش است و درایجاد انگیزه تحصیلی و فراگیری دروس و تمرکز حواس در مطالعه نقش موثری دارد.

استان البرز حدود ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز مسابقات ریاضی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز مسابقات ریاضی مدارس البرز مسابقات ریاضی دانش آموزان محاسبات ذهنی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، پلیس اعلام کرد این دختر دانش آموز که دو معلم و یک دانش آموز را با ضربات کارد زخمی کرد به جرم تلاش برای قتل بازداشت شده است. به گفته پلیس افراد زخمی برای مداوا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند. منابع بیمارستانی می‌گویند زخم‌ها کاری نیست و زندگی مصدومان را تهدید نمی‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پی انتشار این خبر شمار زیادی از والدین دانش آموزان سراسیمه به سوی مدرسه عزیمت کردند، اما پلیس راه‌های ورود و خروج مدرسه را مسدود کرد و ساعاتی بعد پس از انجام تحقیقات اولیه پلیس با تعطیلی مدرسه به دانش آموزان اجازه داد مدرسه را ترک کنند.
ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس چاقو کشی در مدرسه با شوک آور دانست و بر ضرورت پیگیری ماجرا تاکید کرد.
این واقعه نگرانی خانواده‌ها به ویژه والدین دانش آموزان را در جامعه انگلیس در پی داشته است وشماری از والدین دانش آموزان این مدرسه می‌گویند می‌ترسند فرزند خود را روانه این مدرسه کنند.
ساعاتی پیش در مدرسه‌ای به نام "امان ولی" (Amman Valley) در منطقه "کارمارثن شایر" (Carmarthenshire) چاقو کشی روی داد که دارای یکهزار و ۸۰۰ دانش آموز ۱۱ تا ۱۸ ساله است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس پارسال ۵۰ هزار و ۴۸۹ جرم مرتبط با چاقو و قداره در انگلیس ثبت شد که در مقایسه با سال پیش از آن، ۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان