Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوشان پاراوزنه برداری کشورمان از بیست و چهارم دی ماه وارد اردوی تیم ملی می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراوزنه برداری از بیست و چهارم دی تا سیزدهم بهمن ماه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح اله رستمی، نادر مرادی، سید حامد صلحی‌پور (تهران)، سید یوسف یوسفی، محسن بختیار، سامان رضی (گیلان)، علیرضا ایزدی (کرمانشاه)، علی سیفی (خراسان‌رضوی)، کامران رضی (مازندران)، احمد امین‌زاده (خوزستان)، امیر جعفری، مهدی صیادی (البرز)، علی‌اکبر غریب‌شاهی (فارس)، محمدحسین قنبری (قزوین) ۱۴ ملی پوشی هستند که زیر نظر حسین توکلی سرمربی و احمد ملاحسینی و بابک محمدی مربیان تیم ملی به تمرین می پردازند.

محمد کشاورز نوری به عنوان نماینده فرهنگی و احمد شکری به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارند.

 

*برگزاری مرحله نخست پلی آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

نخستین مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان با حضور 8 تیم در روز های پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

بر این اساس در روز پنجشنبه  بیست و سوم دی ماه، تیم هیئت زنجان میزبان تیم مخابرات ایران منطقه اصفهان است. تیم ایثار شیمیدر مهمان تیم امید اراک است. در سومین دیدار، تیم شهروند آمل برابر تیم هیئت خوزستان به میدان می رود. در روز جمعه بیست وچهارم دی ماه تیم آویژه صنعت پارسا میزبان تیم جانبازان فارس خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی‌نژاد، صبح شنبه به خبرنگاران گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی، افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب روز جمعه هفتم اردیبهشت در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی، تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی، تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بودند.

وی افزود: تعداد کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی پنج گانه در استان کرمان، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

کد خبر 6089596

دیگر خبرها

  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند