Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:44:43 GMT

بستری۲۳ بیمار جدید کرونا در قم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۵۳۴۸

بستری۲۳ بیمار جدید کرونا در قم

باشگاه خبرنگاران جوان قم -مهدی مصری،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی  قم با اشاره به آخرین آمار کرونا در استان تا۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ گفت :در حال حاضر  ۹۸ بیمار کرونایی‌  در مراکز درمانی  بستری و از این تعداد ۷ تن بَدحال هستند.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹ بیمار با علایم کرونا مثبت به صورت سرپایی پذیرش شدند.

به گفته مصری در این مدت ۲۳ بیمار جدید کرونا در مراکز درمانی استان قم بستری و ۱۹ بیمار هم از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این که در حال حاضر وضعیت کرونا در قم «آبی» است، گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی کرونا در قم نداشته ایم.

مصری با بیان این که تاکنون یک میلیون و ۵۸۶ هزار و ۵۷۲ دُز واکسن کرونا در قم تزریق شده است، گفت: همچنین در ۲۴ گذشته ۲۲۹ مورد تست کرونا در استان انجام شده که ۴۹ مورد آن مثبت بوده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در قم کرونا در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای سایت انگلیسی اتلتیک، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، به عنوان مهره اصلی در برنامه های باشگاه و مربی جدید برای فصل آینده قرار دارد. 

در آنفیلد می گویند صلاح به قراردادش که در سال 2025 به پایان می رسد، پایبند خواهد ماند. بعد از اتفاقات اخیر و درگیری لفظی صلاح و یورگن کلوپ در بازی برابر وستهم، ستاره مصری در کانون خبرهاست.

علاقه عربستان سعودی به صلاح همچنان وجود دارد، اما نه به شدت تابستان گذشته. در عربستان آنها می دانند که به احتمال زیاد صلاح برای یک سال دیگر در انگلیس  به فوتبال ادامه خواهد داد و مدتی است که به فکر جذب او با انتقال آزاد در تابستان 2025 هستند.

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست