Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در استان کرمان با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین اختتامیه و مراسم تقدیر از برگزیدگان و هنرمندان برتر سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی با حضور سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشور، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت ارشاد، علی زینی‌وند استاندار کرمان، سردار محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان و با حضور هنرمندان، شرکت‌کنندگان و مسئولان کشوری و لشکری در تالار دانشگاه فرهنگیان شهر کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی از همسر شهید محمد جمالی از شهدای مدافع حرم استان کرمان و یار و همرزم حاج قاسم در وران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

اجرای تئاتر خیابانی " کربلای آب " در ده زیار کرمان به روایت تصویرسومین جشنواره سراسری تئاتر "سردار آسمانی" به‌کار خود پایان دادآغاز سومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در بیت الزهرای حاج قاسم به روایت تصویر

متن پیام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی نیز توسط محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان قرائت شد.

به گزارش تسنیم سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی از تاریخ 17 دی‌ماه جاری در استان کرمان آغاز شد و امروز 21 دی‌ماه با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره تئاتر فجر استان کرمان جشنواره تئاتر فجر استان کرمان سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی