Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی غرب استان تهران در مسجد جامع شهریار اظهار‌کرد: این نظام با چنین استحکام و پایه‌هایی، بدون آسیب نمی‌شود و نمی‌شود فرصت‌ها و سرمایه‌ها وجود داشته باشد اما آسیب‌ها نباشد و نمی‌شود از نتایج دموکراسی و مردم‌سالاری دینی بهره‌برد اما آسیب‌های آن نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه جا در کنار فرصت، تهدید هم هست و جمهوری اسلامی در این جهان و با تمام مشکلات قدرتی در عرصه‌های فرهنگی است و ما به دنبال ارتقا ظرفیت‌ها در بستر گفتگو هستیم.

امام جمعه موقت تهران بیان‌کرد: اگر انتظاراتی فراتر از توان و منطقه داریم، اشتباه است و ارتقا سطح مهندسی فرهنگی مدنظر است اما در حد توانایی و ظرفیت هر شورای فرهنگی و نباید بیش از آن انتظار داشته باشیم.

ابوترابی‌فرد گفت: پیشگیری از جرائم یکی از مهم‌ترین مسائل در حوزه تقویت فرهنگ عمومی است و از نظر بنده کشور ما را همین بنیه و گفتمان فرهنگی و دینی حفظ کرده است.

وی ادامه داد: ما باید مراقب باشیم تا فرهنگ عمومی کشور کمتر آسیب بخورد و بایستی با جرائم در راستای ارتقا فرهنگ عمومی به صورت معقول برخورد شود و این فرهنگ عمومی ملت است که در ماه مبارک رمضان، ماه محرم و حتی تشییع باشکوه حاج قاسم سلیمانی به میدان آمد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران اضافه‌کرد: کدام کشور امروز فرهنگ عمومی کشور ایران را دارد و ما فرهنگ عمومی منطقه را متحول کردیم که از آن طرف آسیب‌ها، تهدیدها و مسائل جدی وجود دارد.

ابوترابی‌فرد گفت: شورای فرهنگ عمومی باید بازوی توانایی برای آموزش و پرورش باشد و نیروی انتظامی نیز بار سنگینی در برخورد با مسائل دارد که شورای فرهنگی باید به این مجموعه یاری رساند.

به گزارش فارس، جلسه شورای فرهنگ عمومی منطقه غرب استان تهران عصر امروز به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران، معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مسجد جامع شهریار برگزار شد.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه موقت تهران حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد شورای فرهنگ عمومی استان تهران شهرستان شهریار مسجد جامع شهریار شورای فرهنگ عمومی شورای فرهنگ عمومی ابوترابی فرد استان تهران آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند

ایسنا/اردبیل امام جمعه نمین طلاب حوزه علمیه خواهران را سنگربانان عرصه تربیت دانست و به حمایت همه جانبه مراکز فرهنگی و آموزشی از این مجموعه دینی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ کریم اسدزاده، هشتم اردیبهشت در نشست ستاد پذیرش مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) نمین که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نشر و ترویج معارف علوم دینی، گفت: بازتاب عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران در پرورش نیروی انسانی در جامعه امری مهم و انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بانوان طلبه در تمامی عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی افزود: امروزه وضعیت کنونی جامعه و هجمه‌های مختلف دشمنان، بسترسازی برای تحصیل در حوزه علمیه بانوان را بیش از گذشته ضروری کرده است.

امام جمعه شهرستان نمین بیان کرد: تربیت دینی، نقش مهمی در هدایت نسل حاضر و آینده دارد و به‌طور قطع تحقق این هدف با تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران میسر می‌شود.

حجت‌الاسلام اسدزاده اثرگذاری و عملکرد خواهران طلبه را ستودنی توصیف و اظهار کرد: مسئله جذب و پذیرش حوزه علمیه خواهران مسئله مهمی در زمینه پرورش بانوان فعال انقلابی و جهادی می‌باشد.

وی بانوان طلبه را سنگربانان عرصه تربیت دانست و تصریح کرد: نقش مراکز فرهنگی و آموزشی در حمایت مادی و معنوی از حوزه‌های علمیه خواهران در امر پذیرش بایستی پر رنگ باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران