Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: این وظیفه را داریم که برای اقشار مختلف جامعه زمینه توسعه ورزش همگانی را فراهم کنیم و برنامه‌ها و ایده‌هایی که در این جلسه عنوان می‌شود باید عملی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه روسای کمیته‌های ورزش همگانی فدراسیون‌های ورزشی با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های ورزش همگانی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها نیز به صورت وبیناری در این جلسه حضور داشتند.

کلهر در این جلسه با اشاره به این موضوع که وضعیت ورزش همگانی در کشور مطلوب نیست اظهار داشت: همه کسانی که در این جلسه حضور دارند وظیفه ای بر دوش آنها است و برای توسعه ورزش همگانی در کشور باید قدم بردارند. باید چاره‌ای پیدا و با ارائه راهکارهای متفاوت در جهت توسعه ورزش همگانی سعی و تلاش کنیم.

وی افزود: قانون اهداف وزارت ورزش و جوانان که به تایید شورای نگهبان رسیده در چند بند تکالیفی را برعهده ما گذاشته که وظیفه داریم به آن اهتمام بورزیم. این قانون برای همه ما فصل الخطاب است. سلامت بدنی و نشاط اجتماعی دو عاملی است که باعث می‌شود ما توجه کافی به حوزه ورزش همگانی داشته باشیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی خاطرنشان کرد: این وظیفه را داریم که برای اقشار مختلف جامعه زمینه توسعه ورزش همگانی را فراهم کنیم و برنامه‌ها و ایده‌هایی که در این جلسه عنوان می‌شود باید عملی شود. نشان دار کردن بودجه حوزه همگانی یکی از کارهایی است که ما در وزارت ورزش و جوانان به دنبال انجام آن هستیم. باید یک معیار مشخص برای توسعه ورزش همگانی داشته باشیم.

کلهر اظهار داشت: فدراسیون‌ها باید سازماندهی جدیدی در حوزه مخاطبین خود داشته باشند و برای انجام ایده‌ها برنامه عینی و عملی داشته باشند. 40 تا 50 میلیون نفر در کشور مخاطب ما هستند که اگر ما در گام اول بتوانیم 2 میلیون نفر را با اقدام مشترک همه فدراسیون ها و ادارات کل فعال کنیم، قطعا حرکت موثری انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش همگانی فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند

استاندار همدان با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان این مرز و بوم جوانان ما هستند، گفت: هدف دشمنان این مرز و بوم، جوانان ماست که با طرحی قوی قصد دارند آنها را از حرکت به سوی قله‌ها بازدارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در مراسم اختتامیه جشنواره جوان برتر ایران زمین با بیان اینکه در دوره دولت مردمی توجه خاص و ویژه‌ای به حوزه جوانان شده است، اظهار داشت: در این عرصه باید به زیرساخت‌ها توجه شود که برای این کار یک برنامه همه‌جانبه، توسعه‌محور و عدالت‌محور نیاز است.

وی افزود: این برنامه‌های همه جانبه هم باید با توجه به زیر ساخت‌ها و استفاده بهینه از آنها باشد که شاهد اقدامات خوبی در حوزه جوانان بوده‌ایم. مهم ترین مبحث توجه به حوزه جوانان است. این جوانان هستند که  آینده این مرز و بوم را می سازند و باید در راس اهداف و برنامه ریزی‌های ما قرار گیرند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان این مرز و بوم جوانان ما هستند تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم مستقیم و غیر مستقیم هدف شان جوانان هستند و با طرحی قوی قصد دارند تا جوانان مارا از حرکت به سوی قله ها بازدارند که ما باید مانع این کار شویم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه تلاش دشمن بر این است که یک فرهنگ کاذب را به جوانان ما هدیه کند، افزود: این کار به هر شکل و راه های مختلف انجام می شود که باید به آن توجه داشته باشیم و روی این موضوع باید بسیار کار شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای شایسته‌ای که در عرصه جوانان در سطح استان انجام شد این جشنواره است افزود: این جشنواره در حوزه‌های مختلف برگزار شده که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت، چراکه این برنامه ها باعث تشویق جوانان ما به پیشرفت می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه دوره جوانی یکی از ارزشمندترین دوره‌های زندگی است افزود: جوان ما نباید وقت خود را به بطالت بگذراند چرا که جامعه‌ای پویا است که سلایق مختلف را در نظر بگیرد و از سلیقه‌های مختلف استفاده کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد