Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی سه شنبه شب در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: تنوع و کیفیت محصولات لوازم خانگی در این نمایشگاه ها حاکی از تلاش و تمرکزی گسترده از سوی تولیدکنندگان داخلی است.

یعقوبعلی نظری افزود: وجود برندهای شناخته شده مختلف لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و فرش بیانگر تنوع کالاها، کیفیت بالا و تنوع قابل توجه محصولات داخلی در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد که صنعت لوازم خانگی با ورودی که به توسعه تولید داخلی داشته است، بتواند در شرایط دشوار اقتصادی به خودکفایی در این صنعت نزدیک شود و با اتکا به ظرفیتهای داخلی نیازمندی های مردم و بلکه نیازهای خارج از کشور را تامین نماید.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد نیز در حاشیه این افتتاحیه به خبرنگار ایرنا گفت: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری و دهمین نمایشگاه تخصصی فرش، موکت و کفپوش به طور همزمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد گشایش یافته است.

علی جلوه افزود: ۱۸ هزار مترمربع از مساحت نمایشگاه بین المللی مشهد به برپایی سه نمایشگاه مزبور اختصاص یافته و ۱۳۰ شرکت تولیدی در زمینه لوازم خانگی، لوازم برقی، سرویس آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری، فرش ماشینی و کالای خواب، آخرین محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض بازدید عمومی قرار داده اند.

وی بیان کرد: از این تعداد مشارکت کننده، ۵۹ شرکت تولیدی از استان خراسان رضوی، ۷۱ شرکت تولیدی از استانهای تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، سمنان، آذربایجان شرقی و غربی در این نمایشگاه ها شرکت کرده اند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری و دهمین نمایشگاه تخصصی فرش، موکت و کفپوش تا ۲۴ دیماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

برچسب‌ها مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت لوازم خانگی یعقوبعلی نظری افتتاح نمایشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت لوازم خانگی مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت لوازم خانگی یعقوبعلی نظری افتتاح نمایشگاه نمایشگاه بین المللی بین المللی مشهد صوتی و تصویری لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل

نمایشگاه افغان-قزاق که با هدف توسعه و بهبود روابط بین افغانستان و قزاقستان، رفع انزوای اقتصادی در سطح منطقه و افزایش مبادلات تجاری در کابل ایجاد شده بود امروز به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه بین‌المللی حدود ۸۰ شرکت بزرگ از ۱۳ بخش کشاورزی، معدن، تجارت، بانک، فناوری و مخابرات شرکت کردند و در کنار آن، جلسات انجام معاملات بین تجار نیز برای این شرکت‌ها برگزار شد.

گفتنی است که نمایشگاه افغان - قزاق با نمایش گذاشتن محصولات و تولیدات داخلی دو کشور افغانستان و قزاقستان در ۸۰ غرفه افتتاح گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک