Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با توجه به تصادف زنجیره ای رخ داده در محور بهبهان به شدت از کیفیت ساخت خودروها انتقاد کرده و آن ها را به ارابه مرگ تشبیه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سیدکمال هادیان فر در ششمین رزمایش ارتقای توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد با اشاره به حادثه رخ داده در محور بهبهان گفت: در همین حادثه بهبهان ایربک هیچ خودرویی باز نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چه خودرویی است که ما داریم. چرا ارابه مرگ تولید می کنیم؟. دستگاه های مسئول باید بر کیفیت خودروها نظارت کنند. چرا استانداردها رعایت نمی شود؟.

  وی ادامه داد: در این حادثه من تأکید کردم که حتما سهم دستگاه ها مشخص شود. نه اینکه فقط بگوییم راننده عامل حادثه بوده بلکه مشخص شود که تک تک دستگاه ها چه نقشی در این حادثه داشته اند.   این خبر تکمیل می شود...

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب

سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه که ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، درباره ایمنی خودروها و اقدامات ضروری برای جلوگیری از سرقت خودرو نیز گفت: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده و همچنان نیز جلساتی در این خصوص برگزار می‌شود. ما در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودروها و راهکارهای ارتقاء امنیت خودروها ارائه دادیم که یکی از موارد مطرح شده از طرف ما این بود که تمامی خودروها به ردیاب مجهز شوند.

وی ادامه داد:‌ در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص بیان می‌کنیم و در مواردی هم با توجه به پرونده‌های موجود مواردی از نقص ایمنی خودروها را به خودروسازان منتقل می‌کنیم تا آن را برطرف کنند. البته در همین راستا نیز تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تفاهمنامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها است و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.از این رو تاکید پلیس این است که خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند.

وی ادامه داد: همچنین مالکان خودروهای فعلی نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند. علاوه بر آن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی نیز ضروری است. استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو درمحل‌های دارای روشنایی و تردد و ... از جمله این موارد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودروهای داخلی به یک امکان مهم
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت