Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@04:06:56 GMT

برگزاری جلسه روسای شعب استان گیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۹۸۸۴

برگزاری جلسه روسای شعب استان گیلان

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه محمدجواد انوجی مدیر امور شعب استان گیلان در خصوص طرح تسهیلاتی انتخاب عنوان کرد و افزود: طرح تسهیلات انتخاب بانک ایران زمین با هدف اعطای تسهیلات خرد و حمایت از تولید داخلی اجرا شده است و از نکات مهم این طرح انتخاب زمان باز پرداخت، سود و مبلغ تسهیلات توسط خود مشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انوجی افزود: روسای شعب زمانی را به بررسی بخشنامه ها و اطلاعیه ها اختصاص داده و موارد را با کارکنان خود درمیان بگذارند تا همه پرسنل اشراف کامل بر آخرین دستورالعمل ها داشته باشند.

در این جلسه محمد حاجی اسماعیلی معاون منطقه بر مشتری مداری تاکید کرد و گفت: مشتری مداری و رعایت اخلاق حرفه ای و ارائه خدمات بانکی فراتر از توقع و انتظار مشتری یکی از راه های موثر در وفاداری مشتریان و جذب مشتریان جدید است.

حاجی اسماعیلی ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه بین همکاران شعبه را موجب کارائی و اثربخشی بهتر در تحقق اهداف دانست.

منبع: فردا

کلیدواژه: استان گیلان ایران حمایت از تولید روابط عمومی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی