Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون والیبال راهی ارومیه شد تا دو دیدار هفته هفدهم لیگ برتر مردان در سالن غدیر را که بعد از دو سال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، به صورت ویژه نظاره‌گر باشد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز چهارشنبه 22 دی‌ماه با 7 دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنجان، مریوان، ارومیه (دو دیدار)، اصفهان و آمل پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفته در سالن غدیر ارومیه دو مسابقه برگزار می‌شود که در نخستین بازی تیم‌های آذرباتری و شهرداری گنبد از ساعت 15 به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم شهرداری ارومیه از ساعت 18 در دومین مسابقه میزبان شهداب یزد خواهد بود.

با توجه به مجوز ستاد مقابله با کرونا استان آذربایجان غربی مبنی بر ورود تماشاگران به سالن با رعایت پروتکل های بهداشتی، هواداران پر شور ارومیه پس از دو سال دوری می‌توانند با حضور در سالن غدیر از نزدیک تماشاگر عملکرد تیم‌های محبوب خود باشند.

میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال نیز صبح امروز راهی ارومیه شد تا به همراه تماشاگران پرشور آذری به تماشای این دو دیدار جذاب بنشیند و نظارتی ویژه نیز بر عملکرد تیم‌ها و عوامل اجرایی در این دیدارها داشته باشد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی والیبال مردان اصفهان بازی شهرداری یزد آذربایجان غربی لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس