Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - سردار رسول رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل کردستان گفت: امروز هم طرح جامع پدافند غیرعامل در استان کردستان رونمایی شده و راهبرد‌ها و سیاست‌های کلی در اختیار دستگاه‌های مختلف قرار می‌گیرد تا بر اساس آن فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی خواستار توجه دستگاه‌های مختلف به این طرح و برنامه‌ریزی بر اساس آن در سال‌های آینده شد و گفت: این طرح می‌تواند کمک بسیار خوبی در بحث پیشگیری، پیش‌بینی و کاهش آسیب پذیری و مصون سازی سرمایه‌های مهم استان باشد.

او با بیان اینکه طبق فرموده رهبری، پدافند غیرعامل یک مسئله همیشگی و مستمر است،گفت: بازدارندگی دفاعی، تسهیل مدیریت بحران و استمرار خدمات ضروری، کاهش آسیب پذیری، مقابله با حملات سایبری و حفظ سرمایه‌ها، از جمله اهداف اجرای این طرح است.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور رسالت اصلی پدافند غیرعامل را حفظ سرمایه انسانی، جان انسان‌ها و کاهش تلفات دانست و گفت: در حال حاضر درگیر جنگ زیستی هستیم و انتظار داریم کرونا و واکسیناسیون جدی گرفته شود، ضمن اینکه شیوع کرونا اکنون شیب ملایمی دارد و رنگ شهرستان‌های استان آبی است.

رحیمی به خستگی کادر درمان و بهداشت اشاره کرد و گفت: در بحث کرونا و اُمیکرون مهمترین موضوع بحث پیشگیری و پیش بینی است و طرح شهید سلیمانی باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.

او می گوید: در کردستان اتفاق نظر و انسجام خوبی بین دستگاه‌ها و مدیران استانی وجود دارد و این مهم فرصت مناسبی برای کنترل کرونا است.

سردار رحیمی با اشاره به نبود تست گیری در مرز باشماق مریوان و لزوم انجام این کار،گفت: باید از ظرفیت نیرو‌های مسلح در استان‌ها برای تزریق واکسیناسیون در سطح شهر‌ها و روستا‌ها استفاده کرد.

او بر لزوم افزایش آمار واکسیناسیون دز سوم در استان به بالای ۵۰ درصد تاکید کرد و گفت: باید عادی انگاری در بین مردم به صفر برسد و جدی بودن کرونا و اُمیکرون فرهنگ سازی شود.

در پایان این جلسه، معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور حکم ریاست شورای پدافند غیرعامل کردستان از جانب رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح را به اسماعیل زارعی کوشا تقدیم کرد و همچنین از کتاب جامع پدافند غیرعامل کردستان رونمایی شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدافند غیرعامل کردستان پدافند غیرعامل استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد