Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: با توجه به مصوبه اخیر وزارت ورزش مبنی بر حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در استادیوم‌های ورزشی، باید امکانات مورد نیاز جهت حضور آنها فراهم شود.

به گزارش ایسنا، صبح امروز فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان رفسنجان از روند ساخت ورزشگاه شهدای مس رفسنجان بازدید کردند.

در این بازدید علی اکبر پور محمدی ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت مس و پیمانکاران این مجموعه ورزشی ، گفت: احداث این مجموعه کمک بزرگی در راستای تکمیل زیر ساخت های ورزشی شهرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خواستار تسریع در روند ساخت و ساز این ورزشگاه شد و افزود : با توجه به مصوبه اخیر وزارت ورزش مبنی بر حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در استادیوم‌های ورزشی ، باید امکانات مورد نیاز جهت حضور آنها فراهم شود.

رییس شورای تأمین شهرستان رفسنجان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موفقیت‌های تیم فوتبال بزرگ‌سالان صنعت مس و سایر تیم‌های رشته‌های ورزشی این باشگاه اشاره و ابراز امیدواری کرد: امیدواریم شاهد حضور تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. 

وی ادامه داد: اگر این مهم اتفاق بیافتد، مسئولان شرکت ملی صنایع مس ایران باید هرچه زودتر امکانات به‌روز و مورد تأیید فیفا را در این مجموعه ورزشی پیش‌بینی و انجام دهند. 

در ابتدای این دیدار مجری احداث پروژه ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان گزارشی از روند ساخت ورزشگاه ۱۰ هزارنفری شهدای صنعت مس ارائه کرد.

حسین آخوندی با بیان اینکه روند ساخت این مجموعه پیشرفت‌های خوبی داشته است، افزود: امیدواریم تا پایان شهریور سال ۱۴۰۱ شاهد افتتاح قسمت زیادی این ورزشگاه خواهیم بود.

مجید زین‌الدینی مدیر باشگاه صنعت مس رفسنجان نیز از برگزاری بازی‌های تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان از نیم فصل دوم در ورزشگاه شماره ۲ این مجموعه خبر داد. 

وی افزود: عملیات کاشت چمن طبیعی در این ورزشگاه رو به پایان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان استادیوم ورزشی استانی ورزشی صنعت مس رفسنجان روند ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود