Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا  ،حجت الاسلام محمد قمی در این نشست حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار را به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران معرفی کرد.

شریف‌تبار پیش از این دبیر بنیاد بین‌المللی اربعین و معاون مؤسسه روایت سیره شهدا بود. وی دانش‌آموخته سطوح عالی حوزه علمیه قم و از شاگردان درس خارج حضرات آیات مکارم شیرازی و وحید خراسانی  بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این نشست ادارات کل تبلیغات اسلامی استان های کشور را  بازوی متصل تبلیغی نمایندگی های مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: البته پیچیدگی های زیادی در حوزه فرهنگی و تبلیغی وجود دارد که به حمایت و رهنمود های نمایندگی ولی فقیه در استان ها نیاز داریم.

قمی افزود: سازمان تبلیغات نیز موظف است استان ها را مورد حمایت قرار بدهد و امیدواریم آقای شریف تبار که نیروی ملی توانمندی است بتواند مازندران را به اهداف اصلی خود برساند.

وی با قدردانی از زحمت حجت الاسلام ناصر شکریان که بیش از ۲۰ سال مدیرکل تبلیغاتی اسلامی مازندران بود ، گفت : با توجه به توانمندی های آقای شکریان ، او  به عنوان معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ستاد مشغول به خدمت می شود.

مرفه نشینی در مازندران  فضای فرهنگی و دینی استان را ضعیف کرده است

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این نشست با اظهار این که  همه باید به دولت کمک کنند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز نباید هیچ وقت ضعیف شود ، گفت : به اذعان همه مسوولان  ملی ، مازندران محرومیت های پنهانی زیر سرسبزی دارد که حق مردم معتقد و انقلابی این خطه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی افزود : در همه عرصه مردم استان حضور فعالی در رسیدن به اهداف عالی این نظام داشته و دارند و نمونه بارز آن در شرایط انتخابات گذشته ریاست جمهوری بوده که مردم این استان مشارکت بیش از ۶۰ درصدی را داشند.

 وی با تاکید بر این که آسیب های فرهنگی در مازندران به خاطر ضایعات زیادی که به دنبال خواهد داشت باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد ، گفت : دلیل چنین وضعیت از مسایل و مقولات ضد فرهنگی چگونگی انجام گردشگری در این استان است،  ویلا سازی و تجاوز به عرصه های طبیعی را نیز در کنار آن شاهد هستیم.

امام جمعه ساری تصریح کرد: فضای مرفه نشینی در مازندران  فضای فرهنگی و دینی را در استان ضعیف کرده است . فرهنگ پوشش در استان زمینه ضد فرهنگی دینی را ایجاد کرده است.این که باید به مقولات فرهنگی و دینی بومی اینجا توجه شود و هرگز مورد فراموشی و غفلت قرار نگیرد ضروری است . مازندران در همه بخش ها آسیب پذیر شده است . باید بررسی های آسیب شناسی اجتماعی ، فرهنگی و البته اقتصادی مازندران با برنامه های صحیح و تخصیص با اعتبار ویژه به روز و راهکار ارائه شود.

وی گفت : حکومت باید به وعده خودش  وفا کند تا سرمایه اعتماد ملی را از دست ندهد. این که مدارس معارف در مازندران ولایی دارای وضعیت اسفبار  به لحاظ زیبایی و امکانات و تجیهزات باشد ، در شان مردم استان نیست ، چرا که دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در این مدارس را منصرف می کند.

محمدی لائینی افزود : امروز مردم به زیبایی فضای آموزش توجه می کنند و رسیدگی و توجه به مدارس معارف و حوزه های علمیه استان ضروری است . وضعیت فعلی مدارس معارف در استان  رغبت را برای طلبگی ایجاد نمی کند.

برچسب‌ها ساری مازندران سازمان تبلیغات اسلامی نماینده ولی فقیه مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مازندران سازمان تبلیغات اسلامی ساری مازندران سازمان تبلیغات اسلامی نماینده ولی فقیه مازندران سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام ولی فقیه استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود