Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد پرواز‌های خروجی را در برخی از فرودگاه‌های سواحل غربی، روز دوشنبه حدود همان زمانی که گزارش‌هایی از شلیک یک موشک بالستیک کره شمالی منتشر شد، به طور موقت متوقف کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، به نقل از رویترز؛ یک مقام آمریکایی بی آنکه توقف موقت فعالیت‌ها در برخی فرودگاه‌های سواحل غربی را به طور مستقیم به شلیک موشکی کره شمالی ربط دهد،  گفت اداره فدرال هوانوردی دوشنبه «به علت گزارش‌های اولیه درباره رویداد‌های منطقه آسیا و اقیانوس آرام» برخی فعالیت‌ها را در سواحل غربی به مدت کمتر از 15 دقیقه متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی گفت این فرماندهی پس از شلیک موشکی کره شمالی هیچ هشداری صادر نکرد. «فرماندهی آمریکا در منطقه هند و اقیانوس آرام» اینگونه ارزیابی کرد که این شلیک موشکی، تهدیدی قریب الوقوع برای کارکنان یا قلمرو آمریکا و یا متحدان این کشور نیست.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده و مکالمات برج مراقبت، پرواز‌های خروجی حدود ساعت 2:30 دقیقه بعدازظهر دوشنبه به وقت محلی متوقف شد.
اداره فدرال هوانوردی آمریکا سه شنبه افزود این اداره «معمولاً تدابیر احتیاطی اتخاذ می‌کند. ما مثل همیشه که چنین رویداد‌هایی بروز می‌کند، مشغول بررسی فرآیند مربوط به توقف پرواز‌های خروجی هستیم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در واکنش به گزارش وضعیت حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا درباره این کشور گفت: بدترین وضعیت حقوق بشری را در جهان در ایالات متحده داریم که با سرکوب سیستماتیک، رویارویی قومی و مذهبی در آنجا ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی در بیانیه‌ای که در رسانه دولتی این کشور منتشر شد، گفته است: «وزارت امور خارجه کره شمالی انتشار گزارش حقوق بشر توسط وزارت امور خارجه آمریکا بر اساس دروغ، جعل، تعصب و خصومت را قاطعانه محکوم و رد می‌کند و آن را اقدامات مداخله جویانه واشنگتن در امور داخلی کره شمالی می‌داند.»

به نقل از خبرگزاری تاس، در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: «آیا در ایالات متحده نقض جدی حقوق بشر از جمله سرکوب سیستماتیک مردم خود، رویارویی قومی و مذهبی و جنایات مختلف خشونت آمیز را شاهد نیستیم؟»

وی همچنین به ادعای مقام‌های آمریکایی درباره ضرورت نفوذ اطلاعاتی در کره اشاره کرد و ادامه داد: این نمایش یک دسیسه سیاسی بسیار بدخواهانه و یک چالش سیاسی خطرناک است که هدف آن تخریب نظام ما از درون است. واکنش پیونگ یانگ به این اقدامات هیچ محدودیتی ندارد.»

۲۳ آوریل سال جاری میلادی، وزارت امور خارجه آمریکا گزارشی درباره وضعیت حقوق بشر در جهان منتشر کرد که نارضایتی تعدادی از کشورها از جمله مجارستان، ویتنام، مکزیک، پاکستان و ترکیه را برانگیخت.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز خاطرنشان کرد که این گزارش صرفا نمایش استانداردهای دوگانه نیست، بلکه یک تبعیض نژادی آشکار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم