Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره خبر منتشر شده مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کتابخانه‌های عمومی ضمن کذب خواندن این خبر و رد تمامی ادعاهای مطرح شده، سلامت اعضا و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان را در اولویت این نهاد فرهنگی  دانست و اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا کتابخانه‌های عمومی در اجرای مصوبات و دستورات ستاد استانی کرونا پیشگام بوده و با جدیت پروتکل‌های بهداشتی را به اجرا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با بازگشایی کتابخانه‌های عمومی بنا به دستور ستاد مبارزه با کرونا ظرفیت سالن‌های مطالعه به یک چهارم کاهش یافت افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کتابخانه‌های عمومی، قرنطینه کتاب‌های بازگشتی و اجرای طرح کتابرسان در سراسر استان از جمله اقدامات اداره کل کتابخانه‌های عمومی در این دوران بوده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه هیچ فردی اجازه ندارد بدون ماسک وارد کتابخانه شود تصریح کرد: همچنین اعضا در هنگام حضور در کتابخانه‌های عمومی و استفاده از خدمات مختلف ملزم به استفاده از ماسک هستند.

وی ادامه داد: پس از اجرای واکسیناسیون عمومی، شرط ورود به کتابخانه‌ها و استفاده از سالن مطالعه داشتن کارت واکسن است به طوری که این امر به صورت مستمر توسط مسؤولان کتابخانه‌ها رصد می‌شود.

زارعی با تأکید بر اینکه  اجرای صحیح  پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر توسط کتابداران، مسؤولان و کارکنان حراست دنبال می‌شود و نظارت بر آن ادامه دارد خاطرنشان کرد: مواد ضد عفونی کننده دست، در کتابخانه‌های عمومی قرار داده شده تا دسترسی سهل اعضا و کتابداران به این امکانات فراهم شود.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: تا کنون گزارشی مبنی بر ابتلای اعضای دائمی کتابخانه‌های عمومی به بیماری کرونا وصول نشده و اغلب افراد خواهان فعالیت کتابخانه‌ها هستند به نحوی که در زمان تعطیلی کتابخانه‌ها درخواست‌های مکرر خود را ارائه می‌دادند اما تنها زمانی ارائه خدمات میسر شد که امکان اجرای پروتکل‌های بهداشتی فراهم آمد.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسن کرونا کتابخانه های عمومی استان همدان پروتکل های بهداشتی قرنطینه کتابخانه های عمومی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!