Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@02:23:53 GMT

دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی لرستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۲۰۸۲

دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی لرستان افتتاح شد

دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی لرستان با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ ماشاء الله بازگیر ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی لرستان، اظهار داشت: در طول این سالها هر جایی نیاز بوده، بازاریان وارد میدان شدند حتی در ایام سیل سال ۹۸ نیز بازاریان باز هم به کمک آمدند و هر آنچه در توان داشتند برای خدمت به مردم ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات ایام کرونا، افزود: در ایام کرونا در همان روزهای اول که مشکل تهیه ماسک وجود دارد، بعد از اعلام و فراخوانی که داده شد بلافاصله ۲۰۰ چرخ خیاطی آماده و روزانه ۲۶ هزار ماسک تولید می شد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد تصریح کرد: اصناف پیگیری کردند در ایام کرونا و برخی از خیاطان به میدان آمدن و در خرم آباد اولین اقدامی که صورت گرفت، قیمت ماسک شکسته شد، در بحث مرغ هم به گونه ای اقدام شد که مشکلات برطرف شود.

بازگیر بیان کرد: اگر همین دفتر که امروز افتتاح شد، فعال باشد مشکلی نخواهیم داشت و برای بهتر شدن کار، ما حمایت می کنیم، البته در بازار و صنایع تولیدی رصد می کنیم و تلاش بر این است که موانع برداشته شود.

وی بیان کرد: در راستای رونق تولید، از تولید کننده و سرمایه گذران حمایت می شود تا بتوانیم در این حوزه موفق شویم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند

استاندار قم گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صورتی که قم را هدف فعالیت اقتصادی خود قرار دهند، مورد حمایت مدیریت استان بوده و می‌توانند از بسته‌های تشویقی بهره‌مند شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدآقامیری در اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری گفت: گشایش اقتصادی، تسریع چرخه اقتصادی کشور، حمایت از بخش تولید جزو مسائل مهم و اهداف دولت سیزدهم بوده که در طول این مدت محقق شده است.‌ 

وی افزود: سرمایه‌گذار و تولیدکننده افسران جنگ اقتصادی کشور هستند که در این وضعیت با وجود تحریم‌های ظالمانه مستکبرین همه سرمایه و زندگی خود را پای تولید آورده‌اند. 

آقامیری تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های اصلی ما در مدیریت استان بوده است؛ لذا در این راستا جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جزو جلساتی بوده که هر هفته به صورت مرتب به ریاست بنده از ابتدای حضورم در استان برگزار شده‌ است.

استاندار قم گفت: بخش خصوصی توانمندی‌ بالایی در مسائل اقتصادی دارد و بنده به این توانایی اعتقاد ویژه‌ای داشته و حمایت از آنان را جزو برنامه‌های خود می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟