Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:20:53 GMT

فرماندار کنگاور: تفکر بسیجی، وحدت‌آفرین است

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۲۳۹۷

فرماندار کنگاور: تفکر بسیجی، وحدت‌آفرین است

به گزارش ایرنا، «فرزاد الماسی» روز چهارشنبه در مجمع سالانه بسیج شهرستان با یادآوری اعزام جوانان از قشرهای مختلف به جبهه‌های جنگ تحمیلی، آن را نمونه‌ای از وحدت بسیج دانست و با بیان اینکه در آن روزها در صف‌های اعزام همگان حضور داشتند، اظهار کرد: امروز نیز حضور همگان با تمامی سلیقه‌ها و قومیت‌ها در کنار یکدیگر با تفکر بسیجی در دفاع از مرزهای کشور و ارزش‌های انقلاب، نمادی از وحدت بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کنگاور در ادامه افزود: بسیج یعنی غلبه بر مشکلات و غلبه متن بر حواشی و بسیاری از گروه‌های جهادی بسیجی‌وار در موضوعات مختلف وارد عمل شدند و به جامعه کمک کردند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بخش زیادی از پیشرفت‌ها و برنامه‌هایی که در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی و نظامی به دست آورده ایم نتیجه‌ی نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه است.

الماسی با بیان اینکه چنین جلساتی امیدبخش و چاره ساز بسیاری از مشکلات جامعه خواهد بود،  گفت: بسیج علاوه بر درخشش در بسیاری از حوزه ها و عرصه‌ها توانست در قالب طرح قرارگاه حاج قاسم سلیمانی در موضوع کرونا و به تازگی در نظارت بر قیمت اجناس و کالاها دربازار نیز نقش پررنگ خود را به خوبی ایفا کند.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها وحدت ملی اندیشه کنگاور سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی اندیشه کنگاور وحدت ملی اندیشه کنگاور سازمان بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یکصد و سی و دومین نشست هیات عالی شورای وحدت با حضور حجت الاسلام پور محمدی، منوچهرمتکی محمدرضا باهنر، اسدالله بادامچیان، حجت الاسلام محمدجواد جلالی، نیره قوی و سایر اعضای هیات عالی برگزار شد.

سردار محسن رضایی نیز میهمان ویژه نشست فوق محسوب می‌شد.

در این نشست ابتدا منوچهر متکی، نماینده مردم شریف تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس ضمن ارائه توضیحاتی از تحرکات انتخاباتی شورای وحدت در سراسر کشور، به برنامه‌های آتی شورا و آمادگی برای شروع مجلس دوازدهم اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام پورمحمدی بر اهمیت انسجام لازم در زمینه برگزاری انتخابات بامشارکت موثر مردم تاکید داشته و افزود: شورای وحدت با داشتن ده‌ها نماینده در مجلس دوازدهم باید نقشی موثر و مفید ایفا کرده و بدون شک برای دستیابی به این هدف، نمایندگان باید ارتباط مستمری با حوزه‌های انتخابیه خود داشته و زبان گویای مردم و مشکلات آنها باشند.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین نیز در ادامه به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و سپس گزارشی از سوی معاونت روابط عمومی و رسانه شورای وحدت در زمینه امور رسانه‌ای و تبلیغات نمایندگان نامزد این شورا در دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

محسن رضایی در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت نگاه به آینده در کشور، به بحران پیش رو در زمینه کهنسالی اشاره کرده و آن را مساله‌ای بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی مجلس دوازدهم را مجلسی مهم در دوره‌ای حساس از انقلاب تلقی کرده و افزود: چهارسال پیش رو برای کشورمان بسیار مهم و حیاتی است زیرا در این برهه زمانی باید امید و نشاط را در جامعه تقویت کرده ودرحوزه اقتصاد، ریل گذاری انجام دهیم. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تلاش برای رفع ناکارآمدی‌های موجود را یک سیاست اساسی در مجلس پیش رو ارزیابی کرده و به سیره حضرت امام خمینی در رابطه با ایجاد احزاب و تشکل‌ها اشاره کرد.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، شخص محوری را آفت جامعه سیاسی دانسته و اعلام کرد این مسیر پاسخگوی نیازهای امروز ما نیست. مردم در انتخابات اخیر مجلس از شخص محوری عبور کرده و به این شرایط می‌توان به چشم یک فرصت نگریست.

سردار رضایی همچنین خاطر نشان کرد: شورای وحدت یک اتفاق مبارک است که باید تداوم یافته و به سمت آینده حرکت کند زیرا ما در جامعه سیاسی ایران از عقلانیت فردی خوبی برخورداریم اما در حوزه عقلانیت جمعی، ضعیف هستیم. وی همچنین عملیات وعده صادق را یک رویداد مهم ارزیابی کرده و آن را ناشی از اداره شایسته امور توسط رهبری دانست.

دبیر ستاد اقتصادی دولت سیزدهم، در پایان سخنانش تاکید کرد مجلس نیازمند تحول است و انسجام مجلس پیش رو بسیار مهمتر از ریاست آن بوده و هر شخصی که ریاست مجلس را بر عهده گیرد باید با ایجاد تحول، بتواند یکدلی و اتحاد را در بین نمایندگان مردم ایجاد کند.

در ادامه، منوچهر متکی دبیر اجرایی و سخنگوی شورای وحدت ضمن تاکید بر اهداف این شورا در رابطه با ایجاد تحول، این موضوع را وظیفه اساسی نمایندگان راه یافته به مجلس دوازدهم ارزیابی کرد.

کد خبر 6099372 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان