Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:25:32 GMT

بسیاری از مدارس شهرستان لردگان کانکسی است

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۲۹۳۳

بسیاری از مدارس شهرستان لردگان کانکسی است

گروه استان‌ها - عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان لردگان بسیار محروم است و اگر خیرین در ساخت مدرسه کمک کنند کار بزرگی است چرا که بیشتر مدارس به صورت کانکس هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عطاالله حسین‌پور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: متاسفانه امروز از مساجد برای مراسم هفته و اجرای نماز استفاده می‌شود، گوشزد شود مساجد جایگاه آموزشی به خود گیرند و صرف اجرای مراسم‌ها نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منشی شورای اسلامی استان و نماینده شهرستان لردگان در شورای اسلامی استان بیان داشت: مسئولین باید مسائل مردم را حل کنند و تنها از مدیران خود حمایت نکنند، شهرستان لردگان بسیار محروم است و اگر خیرین در ساخت مدرسه کمک کنند کار بزرگی است چرا که بیشتر مدارس به صورت کانکس هستند.

بیمارستان بروجن باید تجهیز کامل شوند

عبدالله صفیان، نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم گندمان مسئله واگذاری زمین‌های منابع طبیعی دارند، مردم از مدیران بریدند چرا که برای عزل و نصب یک مدیر بسیار سیاسی کاری می‌شود و تنها دلبستگی این مردم مقام معظم رهبری و نمایندگان ایشان است‌.

صفیان گفت: حدود 6 ماه است که نماز جمعه شهر نقنه به دلیل مسافت شرعی تعطیل شده است، چگونه پس از 8 سال به فکر مسافت افتادند و نماز جمعه را برگزار نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های مختلف با مدیرکل راه و شهرسازی استان دچار تنش هستند چرا که فرصت ملاقات برای بیان مشکلات را نمی‌دهند، حتی مدیرکل برای رسیدگی به مشکلات مردم به مناطق سرکشی نمی‌کند.

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فرهنگسرای بلداجی دچار مشکل است، این خلاء در بین جوانان حس می‌شود و باید انرژی خود را با موسیقی، تئاتر و ... تخلیه کنند و باید اهتمام جدی بر روی این قضیه داشت‌.

رئیس شورای استان چهارمحال و بختیاری: در اجرای ماده 101 قانون شهرداری‌ها مشکلات بسیاری پیش آمده استشهرک‌های صنعتی سامان در چهارمحال و بختیاری از نبود آب رنج می‌برندامام جمعه شهرکرد: سردی هوا زندگی را برای مردم زلزله‌زده کوهرنگ سخت کرده است

وی با اشاره به بیمارستان تازه تاسیس بروجن، گفت: این بیمارستان بسیاری از امکانات جدید کشور و دنیا را ندارد، شهرستان‌های اطراف از این بیمارستان استفاده می‌کنند و 90 درصد خانم‌های باردار برای زایمان به شهرستان بروجن می‌آیند و باید این بیمارستان هر چه بهتر تجهیز شود.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری شورای اسلامی استان شهرستان لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار