Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@02:57:55 GMT

ذخیره‌سازی دام زنده به جای گوشت منجمد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۳۴۹۲

مردی، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: پیشتر ذخیره‌سازی با گوشت منجمد انجام می‌شد، اما برای اولین بار دام سبک و سنگین زنده ذخیره سازی می‌شود.

به گزارش بازارنیوز، محسن مردی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در حاشیه بازدید از سردخانه احسان ری در جمع خبرنگاران افزود: تا امروز حدود ۵۰ هزار رأس دام سبک و ۲ هزار رأس دام سنگین ذخیره سازی شده که به تدریج وارد بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: نگاه ما به شرایط قیمتی در بازار است که براساس آن تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: شب گذشته هزار و ۵۰۰ رأس گوسفند و ۲۰۰ رأس گوساله کشتار و روانه بازار شدند که متناسب با شرایط این روند ادامه دارد.

مردی ادامه داد: همچنین ۴۰ هزار تن گوشت گوساله منجمد نیز ذخیره شده است تا در زمان‌های مقتضی وارد بازار شود.

وی گفت: امسال دام مازاد، چه سبک و چه سنگین بطور فراوان وجود دارد که برای این موضوع نیز برنامه‌ریزی شده است.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: قیمت دام سبک ظرف چند روز افزایش یافته و به کیلویی ۱۳۰ هزار تومان رسید، اما با عرضه صورت گرفته، در حال حاضر این قیمت به ۱۲۰ تا ۱۲۵ هزار تومان رسیده است در خصوص گوشت گوساله نیز قیمت از ۱۲۳ هزار تومان به ۱۱۷ هزار تومان کاهش یافته است.

مردی گفت: این افزایش قیمت که در چند روز گذشته تجربه شد ناشی از شایعات مربوط به حذف ارز دولتی بود که موجب کاهش توزیع شد، اما با هماهنگی‌های صورت گرفته در حال حاضر این توزیع به شرایط عادی بازگشته است.

وی با اشاره به ذخیره سازی ۱۰۰ هزار تن مرغ افزود: ظرف چند روز گذشته ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن مرغ مازاد از بازار خریداری شده که به اقتضای نیاز، وارد بازار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: در تولید تخم مرغ نیز میزان تولید و مصرف سر به سر است و ۳ هزار تن نیز ذخیره این محصول برای تعادل شرایط بازار است.

/بازار

برچسب ها: ذخیره‌سازی دام زنده ، جای گوشت منجمد ، پشتیبانی امور دام لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QMI

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ذخیره سازی دام زنده جای گوشت منجمد پشتیبانی امور دام مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره سازی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی آبفای تهران، طی روز‌های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره‌ سازی آب» ارسال شد. 

متن این پیامک این بود که با توجه به مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان فراهم‌سازی مخزن ذخیره آب با گنجایش حداقل ۷۵ لیتر برای هر نفر الزامی است. لطفاً اقدامات لازم را در این خصوص به عمل‌آورید.»

واقعیت این است که این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد؛ از آنجا که سال گذشته بروشور اطلاعیه فوق بین شهروندان توزیع شده بود، مجدداً با آغاز سال جدید، به وسیله پیامک به شهروندان اطلاع‌رسانی شده است.

ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

ذکر این نکته ضروری است که برخی ساختمان‌ها به جهت افت فشار آب فقط از پمپ استفاده می‌کنند که این اقدام نه تنها باعث پایمال شدن حقوق دیگر همسایه‌ها می‌شود و بیشترین ظرفیت آب شبکه کوچه و محله را به سمت ساختمان خود هدایت می‌کنند، بلکه تخلف محسوب می‌شود. 

چراکه نصب و قراردادن پمپ بعد از کنتور آب غیرقانونی است؛ بنابراین شهروندان ابتدا با نصب مخزن بعد از کنتور و سپس نصب پمپ، اقدام قانونی، فنی و تأسیساتی انجام داده و باعث پایداری فشار آب می‌شوند.

لازم به ذکر است با شروع تابستان و استفاده از کولر‌های آبی در روز‌های گرم، به جهت اینکه ساختمان‌ها دچار افت فشار آب نشوند، پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شده است، بحث کمبود و قطعی آب مطرح نیست و در صورت لزوم هرگونه برنامه درخصوص نوبت‌بندی و قطعی آب حتماً از سوی شرکت آبفای تهران اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ماجری پیامک ذخیره‌سازی آب چه بود؟
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان