Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید تا پای جان از این نظام، در برابر دشمنان و بدخواهان، دفاع کنیم تا زمانی که این حکومت الهی در سراسر جهان فراگیر شود.

به گزارش ایسنا، آیت الله مرتضی مقتدایی در مراسم افتتاحیه کمیسیون‌های دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سه وظیفه اصلی حوزه‌های علمیه در راستای تحقق و دفاع از آرمان‌های انقلاب را تشریح کرد و افزود: در اولین گام باید ارزش‌ها و برنامه‌های بلند اسلامی را بشناسیم و با وضعیت کنونی مطابقت دهیم، سپس این حکومت و نظام مبتنی بر ارزش‌های اسلامی را به مردم معرفی کرده و تفاوت آن را با سایر حکومت‌ها گوشزد کنیم و در مرحله سوم نیز باید تا پای جان از این نظام ، در برابر دشمنان و بدخواهان، دفاع کنیم تا زمانی که این حکومت الهی در سراسر جهان فراگیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دوران هشت سال دفاع مقدس را به عنوان مصداق بارز این دفاع معرفی کرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی توانست به فضل خدا و با ایثار و از خود گذشتگی جوانان، در مقابل دنیایی از دشمنان خود ایستادگی کند. اکنون نیز باید تا پای جان از نظام و ارزش‌های آن حفاظت کنیم و بحمد الله شاهد هستیم که با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب، جوان‌ها پای نظام ایستاده‌اند.

قائم مقام رئیس شورای عالی جامعه مدرسین با اشاره به موضوعات کمیسیون‌های چهارگانه دوازدهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین، اظهار کرد: موضوعات مطرح در این کمیسیون‌ها که در واقع فعالیت خود را از سه ماه گذشته آغاز کرده‌اند و امروز صرفا جمع بندی و تلفیق نهایی جهت ارائه مطالب در اجلاسیه فردا انجام می‌شود، بخشی از مهم ترین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

مقتدایی معیشت و توانمندی اقتصادی را به عنوان یکی از مهم ترین شاخه‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی و معیشت جامعه که به عنوان یکی از موضوعات کمیسیون‌های چهارگانه، مورد بررسی قرار می‌گیرد، از مهم ترین شاخه‌های حکومت اسلامی است و نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آيت الله مقتدايي جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جامعه مدرسین تا پای جان کمیسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی