Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - پرویز بستانچی مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: در مرحله اول ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به دامداران این استان برای تامین بخشی از هزینه نهاد‌ه های دامی مورد نیاز اختصاص یافته است.

بستانچی می گوید: این تسهیلات ارزان قیمت در قالب دامدار کارت روستایی و عشایری به عنوان سرمایه در گردش و بهره‌مندی از نهاده‌های مورد نیاز به دامداران استان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی سقف این تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال بوده و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی با معرفی مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان‌ها پرداخت می‌شود،

مدیر امور دام جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: این تسهیلات یکساله و با سود ۱۱ درصد است که استفاده از آن تنها در پایانه‌های فروش شرکت‌های تعاونی توزیع کننده نهاده در شهرستان‌ها که لیست آن‌ها به عنوان کارگز‌ار توسط معاونت بهبود تولیدات دامی استان به بانک‌های کشاورزی در سطع استان معرفی شده است؛ امکان پذیر خواهد بود.

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی می گوید: دامداران با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان خود جهت دریافت این تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند و میزان تخصیص تسهیلات به دامداربستگی به تعداد دام‌های وی دارد که این موضوع توسط جهاد کشاورزی بعد از تائید تعداد دام موجود پلاک کوبی شده و بصورت نامه کتبی به بانک کشاورزی اعلام می‌شود.

بستانچی گفت: دامداران باید حتما در سامانه سیتا هم ثبت نام کنند چرا که بدون ثبت نام در این سامانه، تسهیلاتی به دامداران پرداخت نمی‌شود.

از آغاز اجرای طرح تا کنون ۳۱ دامدار برای اخذ ۱۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به بانک کشاورزی معرفی شده اند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامدار ک آذربایجان غربی دامداران نهاده های دامی آذربایجان غربی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورمختار عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پرداخت عوارض ارزش افزوده در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی ۹۰ درصد افزایش داشت.

وی اضافه کرد: میزان عوارض پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که در سال گذشته، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ نزدیک به هشت هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین سه هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: سال گذشته بیش از سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

پورمختار افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان در سال گذشته بود.

کد خبر 6092613

دیگر خبرها

  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد