Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان موسوم به جام «سردار دل‌ها» امروز (چهار‌شنبه) با ۳ دیدار همزمان برگزار شد.

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ – ۲ پاس گرگان

پاس گرگان بعد از صعود یک پله‌ای به رتبه هشتم جدول در پایان هفته شانزدهم، این هفته مقابل فولاد سیرجان ایرانیان کاری از پیش نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ تیم درحالی رو در روی هم قرار گرفتند که فولاد سیرجان ایرانیان که در کورس رقابت با تیم‌های ۲۰ امتیازی هفته هفدهم قرار داشت،  در ۳ ست متوالی با امتیاز ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ میهمانش را با شکست بدرقه و شکست ۳ بر یک دور رفت مقابل گرگانی‌ها را جبران کرد.

مس رفسنجان ۳ – ۲ پیکان تهران

مس رفسنجان که در بازی قبلی خود هم با نتیجه ۳ بر ۲ فولاد سیرجان،  مدعی عنوان قهرمانی را از پیش رو برداشت، این هفته پیکان را شکست داد تا روند پیروزی‌های رفسنجانی‌ها باعث شود تا آن‌ها هم پله به پله به جمع مدعیان نزدیک شوند.

رفسنجانی‌ها در این رقابت در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب به امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند. شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان تهران تنها در ست‌های سوم و چهارم موفق به کسب امتیاز ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ شدند.

لبنیات هراز آمل ۳ – یک سایپا تهران

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل این هفته درحالی میزبان نارنجی‌پوشان سایپا بودند که برای جلوگیری از سقوط از جایگاه چهارمی نیازمند پیروزی بودند. آملی‌ها ضمن کسب برد سه بر یک مقابل سایپا، بار دیگر قدرت خود را به رخ حریفان کشیدند زیرا این تیم پیش‌تر و در هفته چهارم با نتیجه سه بر ۲ مقابل خوردوسازان به پیروزی رسیده بود.

در تقابل هفته هفدهم لبنیات هراز آمل در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازات ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا سایپا هم تنها در ست دوم موفق به کسب امتیاز ۲۵ بر ۲۰ شود.

بیشتر بخوانید

حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال مشکل ساز شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال لبنیات هراز آمل فولاد سیرجان ۲۵ بر ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان اوزونیدیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از ساعت 18:00 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان مسابقه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

برای گل‌گهر سیرجان در این بازی خارج از خانه سعید سحرخیزان در دقیقه 14، روبرتو تورس در دقیقه 78 و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زمانی بود.

پیش از این تیم مس رفسنجان با شکست پیکان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!