Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اکبر عزیزی عصر چهارشنبه در مراسم تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری تفت افزود: در اداره امور مردم باید در اولویت باشند و مسئولان هم باید با الگوگیری از مدیریت شهید حاج قاسم سلیمانی همه وقت خود را در خدمت به مردم سپری کنند.

وی با بیان این توصیه ها به سرپرست فرمانداری تفت ، اظهار کرد: فساد ستیزی، اعتماد به جوانان و تشکیل حوزه مشورتی از آنان ، استفاده از توان نماینده مجلس و اعضای شوراهای شهر و روستا، مشورت با ائمه جمعه و جماعت و خلاقیت و نوآوری باید سرلوحه امور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با بیان اینکه سلامت اولویت اول دولت سیزدهم است، تصریح کرد: در حالی که ابتدای دولت پوشش واکسیناسیون ۱۵ درصد و مرگ و میر روزانه بیش از ۶۰۰ نفر بود، هم اکنون  ۸۵ درصد مردم در کشور واکسینه شدند و مرگ و میر روزانه به کمتر از ۲۵ نفر رسید.

وی شهروندان تفتی را افرادی متدین، انقلابی و ولایتمدار توصیف کرد و افزود :  مردم این شهرستان در صحنه های مختلف انقلاب حضور پر رنگ داشتند و نشان دادند که به آرمان های انقلاب همچنان پای بند هستند.

امام جمعه تفت هم در این مراسم گفت: تفت منطقه وسیع با جمعیت پراکنده با مشکل زیادی روبروست که عده ای همانند زالو به جان شهرستان افتادند، می بلعند و فساد می کنند.

حجت الاسلام علی محمد گُلوردی از سرپرست فرمانداری تفت خواست تا جلوی این مفاسد را بگیرد و تصریح کرد: کارهای عمرانی بسیار زیادی است که در این شهرستان بر روی زمین مانده و همت جهادی می طلبد.

وی با بیان اینکه همه باید سرپرست فرمانداری را یاری کنیم، افزود: سرپرست فرمانداری ضمن تعامل و رفاقت با همه مسئولان نباید وامدار کسی باشد و نیازمند تیمی بسیاری قوی برای خدمتگذاری به مردم است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت اضافه کرد: هر مسئولی باید خود را در پیشگاه خدا، خون شهدا و ولایت مسئول بداند و خادم مردم باشد.

همچنین سرپرست فرمانداری تفت در این مراسم گفت: در گام دوم انقلاب فرصتی به ما داده شد که خط قرمز ما خدمت صادقانه است و عمر این فرصت کوتاه و دایمی نیست.

محمد دهشیری مردم تفت را افرادی متدین، نجیب و فرهنگی خواند و افزود: برای تحقق پیشرفت شهرستان نیازمند طرح و برنامه و در کنار آن همدلی همه دوستداران شهرستان از هر گروه، جناح و سلیقه ای هستیم.

علیرضا نوکار، فرماندار سابق تفت هم گزارشی از فعالیت های دوره خودت ارایه کرد و از مردم تفت طلب حلالیت کرد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۱۱ شهرستان دارد.  

برچسب‌ها توسعه اقتصادی یزد توسعه روستایی تفت دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی یزد توسعه روستایی توسعه اقتصادی یزد توسعه روستایی تفت دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند