Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد محمدحسینی سرپرست فرمانداری قشم عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم بیان داشت: در جریان سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان هرمزگان، قرار شده تا وزیر نفت و دبیر شورای عالی مناطق آزاد به جزیره قشم سفر کنند.

وی افزود:  تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، دیدار با علما و ائمه جمعه، معتمدین، تولیدکنندگان، بازرگانان و همچنین بازدید از پروژه‌های نفتی و برگزاری نشست خبری از جمله برنامه‌های سفر این دو مقام عالی دولت به جزیره قشم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قشم با ابراز خرسندی از حضور نمایندگان رییس جمهور و وزرا و مسئولین کلیدی دولت در قشم اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم سهم قابل توجهی از اعتبارات را در راستای رفع کمبودها، نیازها و محرومیت‌های قشم با مصوبات سفر برآورده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، تکمیل پل خلیج فارس، تامین آب آشامیدنی، توسعه و بهبود خدمات آموزشی- درمانی و ورزشی و همچنین بهبود قوانین و مقررات و اختیارات مناطق آزاد در راستای توسعه شهرستان و اعتلای جایگاه جزیره به عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت و اقتصاد در منطقه خلیج فارس از جمله درخواست‌های اصلی مردم در سفر هیات دولت به هرمزگان است.

شهرستان قشم بزرگترین جزیره غیرمستقل جهان، دارای 1500 کیلومترمربع مساحت و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و ۲ جزیره با نام های هنگام و لارک دارد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد محمدحسینی فرماندار قشم وزیر نفت سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد سفر رییس جمهور به هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران در حاشیه بازدید از بندر نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران در باره ضرورت اقتصاد دریاپایه در مازندران، افزود: برای مناطق ویژه اقتصادی این استان یک طرح جامع نیازمند هستیم و برای تحقق آن هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم پیشنهادهایی به هیات دولت ارایه شد و مازندران چون بیشترین سهم را در دریای خزر دارد و با وجود بنادر موجود و همچنین مواردی دیگر که در اقتصاد دریاپایه مطرح است با نخبگان استان جلسه ای برگزار و مقرر شد برای آن یک بسته کامل تهیه بشود، امید که با اجرایی شدن آن بهتر برای توسعه استان مازندران استفاده کنیم.

سه منطقه بندرامیرآباد بهشهر، چپکرود بابلسر و بندر نوشهر با تایید نهایی شورای نگهبان بعنوان مناطق آزاد تجاری مازندران معرفی شدند که می تواند زمینه رشد و توسعه بیش از پیش این استان را فراهم کند.

مناطق آزاد تجاری با بهره‌گیری از معافیت‌های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، حذف تشریفات دست و پاگیر ارزی و اداری، تسریع در فرآیندهای صادرات و واردات، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و انتقال فناوری به توسعه بیش از پیش استان کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

منطقه وِیژه اقتصادی بندر نوشهر با بیش از ۸۰ سال قدمت به گستره ۸۸ هکتار و با دارا بودن ۱۱ پست اسکله تجاری و خدماتی و تجهیزات مدرن بندری و دریایی از ظرفیت مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالاها و پذیرش کشتی‌های تجاری با ظرفیت بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ تُن برخوردار است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۲ اردیبهشت
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم