Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا درویش» مدیرعامل پرسپولیس شد گل‌محمدی: به استعفای مدیران پرسپولیس عادت کرده‌ایم اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس مشخص شدند شریفی: ۲۰ میلیارد، هزینه دیدار با عراق و امارات است/ مشخص نبودن زمان حضور اینفانتینو/ذوالفقارنسب رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال شد درخواست نجومی نائوچیکو برای انتقال قرضی کارلوس به استقلال پایان کار ناظم‌الشریعه / شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال شد

به گزارش  اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، در  بسته خبری بیست‌ودومین روز دی‌ماه،اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رضا درویش را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رضا درویش» مدیرعامل پرسپولیس شد

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس رضا درویش را به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب کردند. 

گل‌محمدی: به استعفای مدیران پرسپولیس عادت کرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه استعفای مدیران این باشگاه عادی شده است گفت: برای تیمی که پنج سال متوالی قهرمان لیگ شده این مشکلات قابل تحمل نیست. 

اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس مشخص شدند

در جلسه تعیین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توسط وزارت ورزش و جوانان، اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه نیز مشخص شدند. 

شریفی: ۲۰ میلیارد، هزینه دیدار با عراق و امارات است/ مشخص نبودن زمان حضور اینفانتینو/ذوالفقارنسب رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال شد

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فکر می‌کنید برای ۲ بازی بهمن‌ماه چقدر هزینه می‌شود؟ بالای ۲۰ میلیارد تومان باید برای این ۲ دیدار هزینه کنیم؛ برگزاری اردوهای تیم ملی، آماده‌سازی ورزشگاه، اقامت داوران، حضور لژیونرها، الزامات فیفا و ای‌اف‌سی و ... هزینه‌هایی است که باید تقبل کنیم. 

درخواست نجومی نائوچیکو برای انتقال قرضی کارلوس به استقلال

باشگاه استقلال در شرایطی خواهان جذب «کارلوس ویسنته» هافبک برزیلی است که مدیران باشگاه نائوچیکو برای انتقال قرضی این بازیکن در نیم فصل دوم درخواست ۴۵۰ هزار دلاری داده‌اند. 

پایان کار ناظم‌الشریعه / شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال شد

فدراسیون فوتبال «وحید شمسایی» را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب کرد. 

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فوتبال فوتسال یحیی گل محمدی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال فدراسیون فوتبال هیات مدیره رضا درویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد