Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از  ایرنا، به گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، معاون وزیر خارجه روسیه که برای مذاکره با مقامات ناتو در بروکسل به سر می‌برد، گفت: دیدار روز چهارشنبه شورای ناتو - روسیه مستقیم و صریح بود، اما اختلافات زیادی وجود داشت و ائتلاف ناتو نشان داد که هیچ فضایی برای دستور کار مشترک مثبت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقامات روسیه و ناتو امروز در بروکسل برای گفتگو در مورد پیشنهاد‌های امنیتی مطرح شده توسط وزارت خارجه روسیه در دسامبر با هدف کاهش تنش بین مسکو و بلوک غرب با یکدیگر دیدار کردند.

گروشکو پس از پایان نشست در جمع خبرنگاران گفت: نشست امروز دقیقاً به تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر تضعیف امنیت اروپا که در سال‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم اختصاص داشت.

این دیپلمات روسیه خاطرنشان کرد: یکی از این عوامل گسترش مداوم ناتو به سمت روسیه است و این به طور جدی وضعیت امنیتی ما را وخیم‌تر می‌کند و خطرات غیرقابل قبولی برای امنیت ما ایجاد می‌کند که ما با آن مقابله خواهیم کرد.

"ینس استولتنبرگ" دبیرکل ناتو نیز در واکنش به اظهارات این مقام روسی گفت: این ائتلاف نظامی سیاست در‌های باز و متقابلا حق خود برای افزایش قوا در نزدیکی روسیه کنار را نخواهد گذاشت.

دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی افزود: ما بر سر حق حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی هیچ یک از کشور‌های اروپایی مصالحه نخواهیم کرد.

گفتگو‌های امنیتی راهبردی روسیه و آمریکا در ۱۰ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۰ دی)، نشست شورای ناتو و روسیه در ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) و نشست شورای دائمی سازمان امنیت و همکاری اروپا در ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) از جمله اقدامات برای کاستن از تنش‌های ۲ جانبه برگزار می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس روسیه و آمریکا سازمان پیمان آتلانتیک شمالی روسیه و ناتو مذاکرات وین بحران در قزاقستان سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه زسکا مسکو روسیه که پس از استعدادیابی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال در ایران تصمیم به جذب امیرحسین ریوندی گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن جوان را جذب کرد، احتمالا امشب مقابل بالتیکا از این بازیکن رونمایی کند.

امیرحسین ریوندی که پس از انتقال به زسکا مسکو در مسابقه تدارکاتی مقابل بنیادکار به میدان رفت و خودی نشان داد، در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر روسیه نیمکت نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد که احتمالا این روند برای او به پایان می‌رسد و از او امشب برابر بالتیکا استفاده خواهد شد.

این مدافع 20 ساله ایرانی و آینده‌دار با توجه به عملکردش در تمرینات و شرایطی که زسکا مسکو دارد، احتمالا امشب نخستین بازی خود در لیگ برتر روسیه را انجام می‌دهد و فرصت درخشش مقابل تیم بالتیکا را دارد.

تیم فوتبال زسکا مسکو با بهره‌مندی از ریوندی در لیست بازیکنان خود، از ساعت 22 امشب مقابل تیم رده پانزدهمی بالتیکا قرار می‌گیرد تا یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه را انجام بدهد و فرصت صعود از رده هفتم را دارد.

دیگر خبرها

  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • آخرین تحولات اوکراین| تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی‌یف
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم