Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:31:02 GMT

استقلال یک نفس تا قهرمانی نیم فصل

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۷۹۰۷

استقلال یک نفس تا قهرمانی نیم فصل

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال استقلال صدرنشین این رقابت‌ها امروز در مسجد سلیمان با تیم نفت دیدار می‌کند و دو تیم در حالی برای این دیدار به مصاف هم می‌روند که استقلال با ۳۲ امتیاز در صدر و نفت با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول حضور دارند و جایگاه دو تیم در جدول نشان از انگیزه‌های فراوان اما متفاوت آنها برای رسیدن به پیروزی در این بازی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی که تیمش را بدون شکست به هفته پانزدهم رسانده برای این بازی مهم و خارج از خانه محمد دانشگر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

آبی پوشان با ۲۱ گل بهترین خط حمله مسابقات را دارند و کوین یامگا با ۶ گل بهترین گلزن این تیم و دومین گلزن برتر مسابقات است که البته ۴ گل از این ۶ گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. آبی پوشان با کسب ۶ پنالتی یکی از تیم‌های پنالتی بگیر این مسابقات هستند و این می‌تواند زنگ خطری باشد برای مدافعان تیم نفت مسجد سلیمان که با ۱۵ گل خورده یکی از خطوط ضعیف دفاعی این فصل را دارند و در فاز دفاعی کاملاً آسیب پذیر هستند.

مهم‌ترین بحران تیم نفت مسجد سلیمان نیمکت و وضعیت نامشخص سرمربی آن است که مشخص نیست آنها امشب با هدایت چه فردی به مصاف آبی پوشان می‌روند.

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز و با قضاوت حمید حاج‌ملک و کمک محمد راهی - حمیدرضا افشون در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف هم می‌روند. داور چهارم این دیدار هم کمیل غلامی است و بر امر داوری خداداد افشاریان نظارت دارد.

کد خبر 5398231 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس حذف استقلال و پرسپولیس کشتی آزاد تکواندو وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر بسکتبال باشگاه پرسپولیس تيم مس رفسنجان فوتسال یحیی گل محمدی مهدی طارمی مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر