Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی پورشفیع روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت اداره راه و شهرسازی اردستان در چهار حوزه املاک و حقوقی، شهرسازی و معماری، مسکن و ساختمان و مهندسی و ساخت افزود: واگذاری بیش از ۲۵۰ قطعه زمین به منظور اجرای طرح های مسکن در شهرستان در حوزه املاک و حقوقی بوده است.

وی ادامه داد: پیگیری و اخذ افزون بر ۵۰۰ برگ سند تفکیکی زمین، تعیین تکلیف قطعه‌های تداخلی شهرک امام حسن مجتبی(ع)، دریافت مجوز انتقال سندهای مالکیت، طرح دعوی و پیگیری قضایی بیش از ۲۰ مورد از تصرف اراضی سازمان و برگزاری سه مزایده عمومی در شهرستان از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در حوزه املاک و حقوقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به فعالیت اداره راه و شهرسازی اردستان در حوزه شهرسازی و معماری خاطر نشان کرد: تهیه و تصویب سه طرح تفکیکی، تامین ذخیره اراضی به منظور اجرای طرح‌های دولتی، شرکت در نشست‌های کمیته کار، کارگروه و کمیسیون ماده پنج، تعیین و تغییر کاربری اراضی درخواستی در شهرستان از جمله فعالیت‌های انجام شده در این حوزه است.

وی اضافه کرد:: واگذاری زمین و آغاز طرح اقدام ملی مسکن در منطقه، تامین زمین و پیگیری شروع عملیات اجرایی طرح مسکن محرومان، تخصیص افزون بر یک و نیم میلیارد تومان اعتبار از سوی نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی برای مسجدهای مسکن مهر با الزام تنظیم تفاهم‌نامه با اداره اوقاف و امور خیریه اردستان از جمله اقدام‌های انجام شده در حوزه مسکن و ساختمان بوده است.

اهم اقدام‌های انجام شده در اردستان، زواره و مهاباد

رییس اداره راه و شهرسازی اردستان با تبیین مهمترین اقدام‌های انجام شده در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد در ۹ ماهه امسال اظهار داشت: در این مدت واگذاری ۱۰۴ پلاک زمین برای ساخت مسکن محرومان، ۹ بلوک طرح اقدام ملی، ۵۰ خانواده شهید، ۲۸ تبصره ۶ ماده واحده به شهرداری و ۶ خانواده های ۲ معلول در مجموع به مساحت ۴۰هزار متر مربع با کاربری مسکونی در شهر اردستان صورت گرفته است.

پرشفیع مهمترین فعالیت‌های انجام شده در شهر زواره را واگذاری ۴۹ پلاک زمین به بنیاد شهید، ۴۰ پلاک برای طرح اقدام ملی، ۵۰ پلاک به خیریه قمر بنی هاشم(ع)، ۹۰ پلاک به مسکن محرومان و ۶ پلاک به خانواده‌های ۲ معلول در مجموع به مساحت ۴۸ هزارمتر مربع با کاربری مسکونی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در شهر مهاباد نیز واگذاری ۱۱۰ پلاک زمین برای طرح مسکن اقدام ملی، هشت پلاک به خانواده شهیدان، یک پلاک به خانواده ۲ معلول و اختصاص ۱۰ پلاک به طرح مسکن محرومان در مجموع به مساحت ۲۶ هزار متر مربع با کاربری مسکونی انجام شده است.

بهره برداری از ۱۷ کیلومتر باند دوم محور اردستان - اصفهان 

رییس اداره راه و شهرسازی اردستان با اشاره به اقدام‌های انجام شده در حوزه مهندسی و ساخت در ۹ ماهه سال جاری گفت: بهره‌برداری از باند دوم محور اردستان به اصفهان از کیلومتر ۲۳ تا ۴۰ با اعتبار افزون بر ۳۰ میلیارد تومان (عملیات خاکی و ابنیه فنی) با پیگیری و تامین اعتبار از سوی نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده زواره به اردستان با اعتباری افزون بر هشت میلیارد تومان به منظور بهره‌برداری از محور با پیگیری نماینده مجلس از مهمترین فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت و برخورداری از ۲ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۴۱ کیلومتر آزادراه و ۱۰۰ کیلومتر جاده ترانزیت در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی اردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن طرح های عمرانی وزارت راه و شهرسازی اردستان اداره راه و شهرسازی اردستان انجام شده طرح اقدام ملی مسکن محرومان پلاک زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در نشست خبری اظهار داشت: سال گذشته براساس تکلیف شورای شهر تهران برای شهرداری حدود ۵۹۰۰ پلاک در تهران نوسازی شد.

وی افزود: کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکن با همکاری نهادها صورت گرفته و این اقدام با رویکرد نوسازی بافت فرسوده و ناپایدار و اراضی ناکارآمد است.

هدایت با اشاره به اینکه عقب ماندگی در حوزه مسکن داریم گفت: تهیه مسکن استطاعت پذیر هدف ما برای افراد نیازمند مسکن است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ادامه داد: زمین ۲ هزار متری در گلابدره برای اقدامات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی امسال مد نظر قرار گرفت و اجرای آن آغاز شد. همچنین به طور کلی ۷۳ طرح در ۹ هزار هکتار در دستور کار قرار گرفته است.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6098153 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد