Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@22:40:19 GMT

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۱۹۹۰۹

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران امروز باید به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان برود.

تیم نفت مسجد سلیمان پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان کاملا وضعیت بحرانی داشته و در حالیکه تمرینات را بدون حضور فراز کمالوند برگزار کرده، این سرمربی حتی حاضر نشده تا روی نیمکت تیم برای بازی حساس بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال از آن طرف در بازی هفته چهاردهم مقابل مس رفسنجان موفق به کسب پیروزی شد تا اکنون تنها یک دیدار دیگر برای پانزده هفته شکست ناپذیری پیش رو داشته باشد.

آبی پوشان تهرانی با کسب ۳۲ امتیاز پیش از شروع مسابقات امروز در صدر جدول رده بندی حضور دارد و سپاهان و پرسپولیس برای کسب عناوین قهرمانی نیم فصل در تعقیب آبی پوشان هستند.

استقلال برای بازی خارج از خانه رشید مظاهری، سعید مهری، محمدرضا آزادی و متین کریم زاده را در اختیار ندارد و محمد حسین مرادمند هم در بازی قبلی سه کارته شد تا مقابل نفت به دلیل محرومیت غایب باشد.

سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال عملکرد مناسبی داشته و علیرغم دریافت دو گل برابر مس رفسنجان به نظر می‌رسد او نیم فصل اول را هم درون چارچوب دروازه بگذارند. در خط دفاعی عارف آغاسی این بار جانشین مرادمند است و در کنار سیاوش یزدانی و محمد دانشگر بازی خواهد کرد.

در خط میانی جعفر سلمانی، زبیرنیک نفس، مهدی مهدی پور، کوین یامگا و امیرحسین حسین زاده بازیکنانی هستند که با حضور فیکس‌ در هفته‌های گذشته شانس بالایی برای قرار گرفتن در ترکیب خواهند داشت.

در خط حمله هم سبحان خاقانی و رودی ژستد دو بازیکنی هستند که همانند مسابقه گذشته به احتمال زیاد از سوی فرهاد مجیدی در ترکیب اصلی جای خواهند گرفت.

ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف آغاسی، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، کوین یامگا، امیر حسین زاده، سبحان خاقانی و رودی ژستد

انتهای پیام/

کد خبر: 1125602 برچسب‌ها استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۱۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم