Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو  به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از اینکه رضا اطری فینالیست وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه ی انتخابی تیم ملی، صبح امروز به سر وزن قانونی نرسید و حضور در فینال این مسابقات را از دست داد، کادر فنی تصمیم خود را در مورد اعزام نفر برتر این وزن به رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان بر اساس چرخه ی انتخابی تیم ملی را به شرح زیر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۱- بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی برنده دیدار فینال رقابت های قهرمانی کشور، راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد و به دلیل اینکه در این وزن فینالی برگزار نشده، باید با برگزاری یک مسابقه چرخه ی انتخابی تیم ملی به درستی اجرا شود.
۲- آقای رضا مؤمنی از مازندران بعنوان نفر اول این مسابقات شناخته می شود و امتیاز وی در جدول لحاظ می گردد.
۳- برنده آقایان علی خرم دل و از تهران و احمد محمدنژاد جوان از خراسان رضوی بعنوان بازنده های رضا اطری که در دیدار رده بندی حضور دارند، بعنوان نماینده برتر کشتی گیران بالای جدول با رضا مؤمنی کشتی خواهد گرفت و برنده این کشتی نفر اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان خواهد بود.
۴- دیدار فوق امشب و پس از برگزاری رقابت های فینال و رده بندی پنج وزن نخست، ما بین دیدارهای نیمه نهایی پنج وزن دوم برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین شناخت تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قزوین، فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون و قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در رقابت‌های کشتی آزاد قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و الوند و تاکستان هم دوم و سوم‌ شدند. در مسابقات کشتی فرنگی هم تیم‌های قزوین، آبیک و  محمدیه صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان ۱۲۰ کشتی‌گیر در خانه کشتی قزوین با هم رقابت کردند. نفرات برتر این رقابت‌ها دهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه عازم تهران محل برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور می‌شوند.

فوتسالیست قزوینی در تیم لیگ برتری مس سونگون

به گزارش ایسنا، «محمد نجف‌زنگی» فوتسالیست قزوینی فصل گذشته گهر زمین سیرجان به تیم مس سونگون ورزقان پیوست. نجف زنگی سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری و اردوهای ملی را در کارنامه دارد.

قهرمانی رکابزن قزوینی در رقابت‌های کوهستان بانوان
 
«ستایش قلی‌پور» در رقابت‌های کراس کانتری دوچرخه کوهستان جوانان بر سکوی نخست ایستاد. «طاهره پورحیدری» نایب رئیس هئیت دوچرخه سواری استان هم سرداور قزوینی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم