Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از 11 نفر اصلی تیم قرن، احمدرضا عابدزاده، سید جلال حسینی، آندرانیک اسکندریان و مجید نامجو مطلق بیشترین رای پروژه را دارند

امروز پنجشنبه 23 دی 1400 و تاکنون 215 برگه رای در پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران تکمیل شده است. با چهل و یکمین اعلام نتایج برترین های قرن همراه مخاطبان رسانه طرفداری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته هم به مانند هفته های گذشته پنج کارشناس دیگر در پروژه تیم منتخب و برترین های قرن شرکت کردند. در این هفته احمد سنجری، نصرت ایراندوست، شهاب محمدی، فرهاد کاظمی و علی کفاشیان فرم های نظرخواهی خود را تکمیل کردند. 

این هفته نام علی دایی، مجتبی محرمی و علیرضا فغانی در هر 5 فرم هفته وارد شد.

همچنین ناصر حجازی، پرویز قلیچ خانی و مهدی مهدوی کیا در 4 فرم هفته به چشم می خورد.

ماحصل و نتایج نظرخواهی تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران تا به امروز را تماشا می کنید:

 اعلام نتایج تا تاریخ 23 دی 1400  

دروازه بان: ناصر حجازی (129 رای)
خط دفاعی: مهدی مهدوی کیا (118 رای)، پرویز قلیچ خانی (155 رای)، محمد پنجعلی (77 رای)، مجتبی محرمی (115 رای)
خط میانی: کریم باقری (129 رای)، علی پروین (130 رای)، ناصر محمدخانی (63 رای)، علی کریمی (156 رای)
مهاجم ها: حسن روشن (96 رای)، علی دایی (198 رای)

نفرات دوم ترکیب تیم منتخب: عابدزاده (73)، آشتیانی (43)، سیدجلال حسینی (59)، نصرالله عبداللهی (28)، آندرانیک اسکندریان (55)، جواد نکونام (25)، سیروس قایقران (22)، مجید نامجومطلق (52)، ایرج دانایی فرد (30)، ابراهیم قاسمپور (50)، خداداد عزیزی (37)

برترین بازیکنان: علی دایی (318 امتیاز)، پرویز قلیچ خانی (287 امتیاز)، علی پروین (141 امتیاز)
مربیان برتر: حشمت مهاجرانی (96 رای)، رایکوف (65 رای)
داور قرن: علیرضا فغانی (136 رای)
برترین تیم قرن: تیم ملی ایران در سال 1998 (80 رای)
برترین ورزشکاران قرن: جهان پهلوان تختی (349 امتیاز)، محمد نصیری (200 امتیاز)، عبدالله موحد (151 امتیاز)

شما مخاطبان عزیز رسانه طرفداری می توانید 5 برنامه تیم منتخب و برترین های قرن که در طول هفته پخش شد را در لینک های زیر تماشا کنید.

برترین های قرن با احمد سنجری: 7 سفر با حجازی رفتم، هر بار از او درس گرفتم! برترین های قرن با نصرت ایراندوست: قایقران سمبل انزلی است؛ ما به سیروس مدیون هستیم برترین های قرن با شهاب محمدی: فوتبال امروز با حضور ناصر محمدخانی بسیار جذاب تر می شد برترین های قرن با فرهاد کاظمی: محمد صادقی از نکونام و باقری بهتر بود! برترین های قرن با علی کفاشیان: علی دایی بهترین شخصیت تاریخ فوتبال کشورمان است

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد برترین های قرن با علی کفاشیان: علی دایی بهترین شخصیت تاریخ فوتبال کشورمان است کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس ساختمان وزارت ورزش در قرق شاخ های مجازی! ادن هازارد و حسرت لحظه ای حضور در ال کلاسیکو بعد از 3 سال گل الکسیس سانچز به یوونتوس در دقیقه 120 (اینتر 2-1 یوونتوس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم منتخب و برترین های قرن برترین های قرن علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب یک پیروزی خارج از خانه مقابل سوسیه‌داد یک قدم دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز سی‌و‌سومین هفته از رقابت‌های لالیگای اسپانیا، شب گذشته (جمعه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و رئال سوسیه‌داد در ورزشگاه آنوئتای شهر سن‌سباستین در ایالت باسک به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم فوتبال رئال مادرید خاتمه یافت.

کهکشانی‌ها که خودشان را برای مصاف مهم با بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کنند، با گلزنی آردا گولر در دقیقه 29 پیش افتادند. دروازه تیم میهمان در دقیقه 32 توسط بازیکن سابقش تاکه‌فوسا کوبو باز شد، اما VAR حکم به مردود بودن این گل داد. در ادامه مسابقه اما دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و به این ترتیب همان تک گل بازیکن ترکیه‌ای که برخلاف همیشه این بار در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، سرنوشت بازی را مشخص کرد.

با این پیروزی رئال مادرید 84 امتیازی شد و در فاصله پنج هفته به پایان فصل جاری لالیگا، فاصله‌اش را با بارسلونا که 70 امتیازی است، به 14 امتیاز افزایش داد. به این ترتیب مردان کارلو آنچلوتی نه تنها با روحیه‌ای مضاعف آماده سفر به مونیخ شدند، بلکه یک قدم دیگر به فتح لالیگا نزدیک شدند.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

 

دیدارهای سی‌و‌سومین هفته لالیگا امروز با چهار مسابقه دیگر پیگیری می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

لاس پالماس - جیرونا، ساعت 15:30 (به وقت تهران)
آلمریا - ختافه، ساعت 17:45
آلاوس - سلتاویگو، ساعت 20:00
اتلتیکومادرید - اتلتیک بیلبائو، ساعت 22:30

در جدول رده‌بندی مسابقات پس از رئال مادرید که 84 امتیازی شد و بارسلونای 70 امتیازی، تیم‌های جیرونا با 68 و اتلتیکومادرید با 61 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس