Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@02:49:37 GMT

اولین تصاویر از گوشی اقتصادی ویوو Y55 5G

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۳۳۲۷

اولین تصاویر از گوشی اقتصادی ویوو Y55 5G

فرارو- اگرچه ما پیش از این با گوشی اقتصادی Y55s 5G آشنا شده بودیم، اما همچنین می‌دانستیم که این شرکت چینی قصد دارد تا مدل Vivo Y55 5G ان را نیز عرضه کند، ولی هیچ اطلاعاتی از این دستگاه در دسترس نبود. اکنون به لطف یک افشاگر، ما با اولین تصویر از قاب محافظ این گوشی به همراه تصاویر رندر آن روبرو هستیم که می‌تواند طراحی نهای آن را برای ما آشکار سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، رندر‌ها و تصویر کیس ویوو Y55 5G که به صورت آنلاین منتشر شده است، اکنون به علاقه‌مندان ایده‌ای می‌دهد که از این گوشی هوشمند آینده چه انتظاری داشته باشند. گوشی Vivo Y55 5G در ماه نوامبر با شماره مدل V2127 در Geekbench مشاهده شد. ماه گذشته، Vivo Y55s 5G در چین معرفی شد، اما این شرکت هنوز جزئیاتی از گوشی هوشمند شایعه شده Vivo Y55 5G اعلام نکرده است، که گفته می‌شود دارای یک تراشه مدیاتک Dimensity ۷۰۰ در زیر کاپوت به همراه با ۸ گیگابایت رم است.

اولین رندر‌های گوشی هوشمند آینده ویوو Y55 5G توسط وبسایت فناوری Bestopedia، به اشتراک گذاشته شد که یک دوربین سه گانه پشتی را در معرض دید قرار می داد. رندر گوشی هوشمند حسگر اثرانگشت را در پشت نشان نمی‌دهد، به همین دلیل به نظر می‌رسد که Vivo Y55 5G می‌تواند دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد یا اینکه این اسکنر روی دکمه پاور پردازش شده است. رندر همچنین نشان می‌دهد که دوربین اصلی گوشی هوشمند می‌تواند دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی باشد و نمایشگر این گوشی نیز با طراحی ناچ قطره‌ای مشخص شده است.

تصویر قاب گوشی Vivo Y55 5G

در همین حال، بریدگی‌های روی قاب‌ها نشان می‌دهد که ویوو Y55 5G آینده می‌تواند دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری باشد که در پایین، سمت چپ قرار دارد و جلوپنجره بلندگو نیز در سمت راست جانمایی شده است. در همین حال، به نظر می‌رسد بریدگی تراز وسط نشان می‌دهد که Vivo Y55 5G می‌تواند از یک پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال داده استفاده کند. همانطور که قبلا ذکر شد، ویوو هنوز جزئیاتی در مورد Vivo Y55 5G یا مشخصات آن اعلام نکرده است.

در ماه نوامبر، Vivo Y55 5G در بنچمارک Geekbench با شماره سریال Vivo V2127 مشاهده شد. یک ورودی پایگاه داده IMEI که توسط یک کارشناس شناسایی شد، نشان داد که شماره مدل با Vivo Y55 5G مطابقت دارد. فهرست بنچمارک به این گوشی هوشمند نشان می‌دهد که این گوشی از یک تراشه هشت هسته‌ای ARM MT۶۸۳۳V/ZA استفاده می‌کند که به نام MediaTek Dimensity ۷۰۰ نیز شناخته می‌شود. این لیست همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه مجهز به ۸ گیگابایت رم است. طبق لیست گیکبنچ، Vivo Y55 5G با اندروید ۱۲ عرضه می‌شود و می‌تواند OriginOS این شرکت را در جعبه اجرا کند. متأسفانه فراتر از این اطلاعاتی درباره گوشی آینده Vivo Y55 5G وجود ندارد، اما ما هنوز می‌توانیم با توجه به مشخصات Vivo Y55s 5G، به برخی ویژگی‌های دیگر دست یابیم.

گوشی هوشمند Vivo Y55s 5G از یک صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی IPS LCD مجهز است که رزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل را ارائه می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است در حالی که به نظر می‌رسد Vivo Y55 5G از دوربین قدرتمندتر ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد، بنابراین شاید بتوان حدس زد که دوربین سلفی گوشی آینده نیز از نمونه فعلی ۸ مگاپیکسلی، بالاتر باشد. گوشی Vivo Y55s 5G از یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و ما انتظار داریم که همین باتری به گوشی آینده نیز برسد و اگر اینگونه باشد، پشتیبانی از سیستم شارژ سریع ۱۸ واتی نیز وجود خواهد داشت. همچنین با توجه به برچسب قیمتی حدود ۲۰۰ یورو برای گوشی Vivo Y55s 5G، می‌توان انتظار داشت که Vivo Y55 5G با توجه به مشخصات بالاتر و دوربین اضافی، باید از برچسب قیمتی بالاتری نیز برخوردار باشد.

منبع: gadgets

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویوو Y55 5G نشان می دهد گوشی هوشمند گوشی Vivo Y55 ویوو Y55 5G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حسین پورمحمدی مدیرعامل این باشگاه پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت:پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است.

پورمحمدی در خصوص تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. امروز خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدای از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه مس اضافه کرد:در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند، اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.

 پورمحمدی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت:خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم. شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان