Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت صبح امروز در حاشیه نشست با فعالان صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان اعلام کرد: کار این سامانه به گونه‌ای است که تمامی تقاضاها از طریق شماره ۱۲۴ (مکاتبه و حضوری) که به سازمان صمت استان ارجاع می شود را بررسی نموده و کار را متناسب با درخواست موجود به بخش و واحد مربوطه به طور مستقیم ارجاع می دهد و در اسرع وقت به دست فرد مربوطه می رسد و از طرف درخواست کننده، پیگیری‌ کرده که این کار به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به حذف بروکراسی اداری با توجه به راه اندازی سامانه پاسخگویی در وزارت صمت افزود: امید است این سامانه که در هفته جاری در استان هرمزگان فعال شده است طی یکی دو هفته آینده بطور کامل عملیاتی شود و این نوید خوبی است که کارهای اداری یا بروکراسی که همه از آن به نحوی مشکل دارند در بخش صنعت، معدن و تجارت ازبین برود.

وزیر صنعت معدن و تجارت ابراز داشت: تا اکنون ممکن است شهروندان هرمزگانی به تلفن ۱۲۴ بعنوان تلفن شکایات قیمت کالا و خدمات توجه کرده باشند ولیکن از این پس علاوه بر طرح شکایت، شهروندان می توانند تمامی درخواستهای این مجموعه اعم از واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری و طرح هر گونه مساله را با ارتباط گرفتن با سامانه 124 راهنمایی لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فاطمی امین سفر به هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه