Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@23:44:17 GMT

اشتغال در گرو فعال شدن ظرفیت گردشگری جزیره هرمز 

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۶۴۳۳

اشتغال در گرو فعال شدن ظرفیت گردشگری جزیره هرمز 

رئیس جمهور گفت: جزیره هرمز ظرفیت زیادی در جذب گردشگران دارد و با فعال شدن این ظرفیت، مشکل بیکاری در این جزیره حل خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید ابراهیم رئیسی امروز _جمعه ۲۴ دی‌ماه_ در ادامه برنامه های سفر خود به استان هرمزگان با حضور در جزیره هرمز با مردم و مسئولین این جزیره دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جمع مردم جزیره هرمز اظهار کرد: از افتخارات جزیره هرمز تقدیم شهید به کشور و حضور خانواده شهدا در آن است.

رئیسی با اشاره به کمبود مرکز بهداشتی در جزیره هرمز اظهار داشت: یک مرکز فعال برای خدمت رسانی به مردم این جزیره و مسافران و گردشگران ایجاد شود.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه های دولت ساخت مسکن است و قرار شد در طرح ملی مسکن تعدادی نیز در این جزیره ساخته شود و استاندار هرمزگان این موضوع را پیگیری می‌کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: معنا ندارد در جزیره هرمز با اینهمه ظرفیت مردم مشکل بیکاری داشته باشند و مسأله اشتغال از محوری ترین موضوعاتی است که باید در این جزیره حل شود.

دکتر رئیسی با تاکید بر فعال کردن اقتصاد گردشگری در هرمز خاطر نشان کرد: معتقدم با فعال شدن ظرفیت گردشگری در جزیره هرمز اشتغال نیز ایجاد می‌شود.

گفتنی است؛ در این بازدید آیت الله رئیسی با خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره دیدار و گفتگو و بر حفظ فرهنگ و سیره شهدا در این منطقه و پاسداری مقاصد و اهداف شهیدان تاکید کرد.

کد خبر 548718

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس جمهور سفر استانی سفر استانی رئیس جمهور بندر عباس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وعده یک میلیون اشتغال در دولت سیزدهم به تحقق رسید. بر اساس گزارش مراکز رسمی بالغ بر ۷۵۰ هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است، اشتغال خالص یعنی اشتغال منهای بازنشستگان و کسانی که شامل مستمری بیمه بیکاری می‌شوند. پیگیری ویژه وزارت کار و تعاون و اجتماعی در راستای ایجاد منویات مقام معظم رهبری در سیاست‌های تامین اجتماعی که پس از ابلاغ، همکاران ما در دولت بسیج شدند و خدمات بسیار موثری را انجام دادند.منبع: ایرنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| جادوی رنگ‌ها، جزیره‌ هرمز
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • تهدید حیات جزیره سرخ‌گون هرمز با شیشه و پلاستیک
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور