Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال موفق به شکست کاله آمل شد.

تیم شهرداری گرگان در دومین بازی خود از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال و از گروه C این مسابقات، امروز جمعه 24 دی ماه 1400 به مصاف کاله رفت و با نتیجه 99 بر 82 برنده شد.

به گزارش طرفداری، نتیجه کوارتر نخست 28 بر 23 برای کاله بود ولی شهرداری گرگان در 3 کوارتر بعدی، 27 بر 22، 27 بر 20 و 22 بر 12 حریف سختکوش خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارکو بالابان 15 امتیاز و 9 ریباند و متین آقاجان‌پور 20 امتیاز برای کاله در این دیدار کسب کردند. محمد جمشیدی در طرف مقابل، ستاره تیم شهرداری بود و 35 امتیاز برای تیمش کسب کرد. کریستوفر اوانز 21 امتیاز و 8 ریباند و میثم میرزایی 10 امتیاز و 14 ریباند برای دیگر برای شهرداری داشتند.

در بازی بعدی امروز و از ساعت 15:30، اکسون با مس رفسنجان روبرو خواهد شد.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد دایی، محرمی و فغانی تمام آرای هفته را کسب کردند/ نتایج تیم منتخب قرن (41) کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  سوپرگل شروین بزرگ در دیدار صنعت نفت آبادان مقابل هوادار / فیلم گران ترین جا به جایی ها در میان مهاجمان حداقل ۳۰ ساله؛ رونالدو در صدر واکنش گزارشگران اینتر و یوونتوس در جریان دیدار سوپرکاپ ایتالیا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه دربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.   شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.   نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:   کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / الریاضی    کوارتر دوم: ۲۲ بر ۱۰ / الریاضی    کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۸ / الریاضی    کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۰ / الریاضی    دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا