Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - بنابراعلام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فریدن، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر شهری و روستایی و با توجه به برودت هوا و احتمال مه آلودگی صبحگاهی، فعالیت مدارس در همه واحد‌های آموزشی اعم از دولتی، غیردولتی، آموزشگاه‌های زبان، علمی آزاد و مدارس استثنایی و پیش دبستانی‌های این شهرستان غیرحضوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور عوامل اجرائی هم در مدارس روستایی شهرستان فریدن الزامی نیست.

همچنین برگزاری امتحانات نهایی در روز شنبه ۲۵ دی به قوت خود باقی است، اما برگزاری سایر امتحانات داخلی مدارس به روز دیگر موکول می‌شود.
بنابراعلام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چادگان با توجه به بارش رحمت الهی و احتمال مه گرفتگی و لغزندگی جاده‌های روستایی؛ فردا برنامه آموزشی همه مقاطع تحصیلی شهرستان بصورت مجازی است.
اما امتحانات نهایی مقطع متوسطه طبق برنامه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند