Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، اورجعلی علیزاده با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: با آغاز بارش‌ها از روز جمعه، اغلب محورهای مواصلاتی استان از جمله هشترود، جلفا، مراغه، مرند، ورزقان، سراب، چاراویماق، کلیبر و اهر شاهد بارش شدید برف بودند.

وی ادامه داد: با تلاش همکاران راهداری از ساعات اولیه بارش عملیات برف‌روبی و نمک پاشی را آغاز کردیم که اکنون هیچکدام از راه‌های فرعی، اصلی، آزادراه و بزرگراه استان بسته نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده با اشاره به مسدود بودن راه 60 روستا در استان یادآور شد: به دنبال اعلام اداره کل هواشناسی استان که تا ۱۲ درجه دما کاهش خواهد یافت، پیش بینی می شود در راه های اصلی استان نیز با مشکل یخبندان روبرو شویم.

وی با اشاره به شرایط تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی تاکید کرد: از تمامی شهروندان درخواست می‌کنیم از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت نیز حتما از تجهیزات مناسب، لباس گرم و زنجیر چرخ استفاده کنند.

46

کد خبر 1592724

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان از امروز تا پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تشدید فعالیت سامانه بارشی شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر