Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ درباره بازار ارز و معاملات فردایی گفت: در حال حاضر بازار ارز، یک وضعیت بسیار خوبی رد و طبیعتا در این ایام دلالان و سوداگران اقدامات و فعالیت‌شان کمتر شده است. 

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: ما به صورت لحظه ای بازار ارز را توسط همکارانمان در پلیس امنیت اقتصادی رصد می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان شورای شهر مبنی بر شناسایی ۲۶ هزار نقطه بی دفاع و ناامن در تهران گفت: ما این موضوع را تایید نمی کنیم و این موضوع کاملا کذب است. چنین چیزی وجود ندارد. من نمی دانم ایشان از کجا این رقم را آورده اند. 

سردار رحیمی تصریح کرد: ما هیچ نقطه ناامنی نداریم. وقوع جرائم در یک جامعه ۱۳ الی ۱۴ میلیونی طبیعی است و مختص کشور ما هم فقط نیست و در همه دنیا به این صورت است، اما اینگونه که ایشان گفته‌اند و باعث تشویش اذهان شدند و ناامنی ایجاد کرده‌اند، کاملا کذب است و تایید نمی شود. 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به کمبود کلانتری در تهران و اعلام مکرر این موضوع از سوی پلیس، شورای شهر چه کمکی می تواند در این زمینه داشته باشد، گفت: قول هایی در این زمینه از سوی دوستان شورای شهر به ما داده اند تا در بودجه سال آتی مبلغی را اختصاص دهند. من در جلسات مکررا عرض کرده ام که از اعتبارات شهرداری، یک درصد آن را برای بحث امنیت و آرامش اختصاص دهیم و در این صورت قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در دو دهه گذشته این اتفاق نیفتاده است و من امیدوارم در بودجه سال آتی نگاه ویژه‌ای به این موضوع شود. 

وی همچنین درباره وضعیت کیف قاپی و موبایل قاپی گفت: تقریبا وضعیت ثابتی داریم البته در برخی از مقاطع نیز کاهش داشته ایم، اما از نظر ما همین هم خوب نیست. زمانی وضعیت بدی در زمینه موبایل قاپی داشتیم اما در حال حاضر با اجرای پی درپی طرح ها وضعیت در مقاطعی کاهش داشته است.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ما بر جغرافیای جرم کاملا تسلط داریم و براساس آن نفرات و گشتی ها و نیروها را چینش می کنیم تا این مناطق را تحت رصد بیشتری داشته باشیم.

سردار رحیمی در بخش دیگری از صحبت های خود درباره وضعیت معیشت نیروهای پلیس گفت: در مقاطع مختلف فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی اقداماتی در این زمینه داشته اند اما آنقدر عقب ماندگی تاریخی در این زمینه داریم و معیشت و حقوق پرسنل پایین است که این کمک هایی هم که می شود با توجه به تورم مشکلی را حل نمی شود. 

وی ادامه داد: پرسنل خادم، مجاهد و سرباز این نظام در انتظامی کشور با حداقل حقوق به آحاد جامعه خدمت می کنند و امیدوارم مسئولان ذیربط در دولت و دستگاه‌های مختلف به فکر مجموعه نیروی انتظامی باشند. ما صادقانه و بدون ادعا وظیفه خودمان را انجام می دهیم امیدوارم مسئولان هم به فکر سربازان خودشان در پلیس باشند. چراکه ما دائم در حال تلاش هستیم و برعکس خیلی از دستگاههای مختلف نه شب دارد و نه روز و نه تعطیلی و دائم در حال خدمت هستیم. 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

ملیحه آدینه کد خبر: 1125802 برچسب‌ها تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تهران رییس پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره ۱۱ پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل ، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

بیشتر بخوانید: اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود:پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی ابراز داشت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229555 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت