Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ فیض اله احمدی روز شنبه در نشست خبری طرح پویش کودکان سایبری در یاسوج گفت: فرزند پروری در عصر حاضر به دانش، بینش و الزاماتی نیاز دارد ضمن آنکه خانواده ها با چالش هایی روبرو هستند.
وی افزود: مهمترین چالش امروز شکاف دیجیتال میان والدین و کودکان، ناآشنایی خانواده‌ها، مربیان و مدرسان با تهدیدهای فضای مجازی است که در این پویش به آنها توجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ احمدی گفت: در این پویش به موضوعات مرتبط با کودکان از قبیل کودکان و اعتیاد اینترنتی، شکاف دیجیتال والدین و کودکان، اصول والدگری در فضای مجازی، کودکان و ایمنی در آموزش مجازی، پیشگیری از آسیب‌های روحی و روانی و همچنین ایجاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی در قالب انتشار محتواهای آموزشی در رسانه‌های نوین، حضور در رسانه ملی، انتشار هشدارهای پلیسی در وب‌سایت پلیس فتا و خبرگزاری‌های کشور پرداخته می شود.
به گفته سرهنگ احمدی در اجرای پویش کودکان سایبری هرروز به یک موضوع به شکل ویژه پرداخته می شود و محتوای مرتبط در اختیار جامعه قرار می گیرد.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا)  استان افزود: والدین هم در این پویش کنترل نامحسوس کودکان را آموزش می‌بینند تا از  کلاهبرداری‌ها مصون بمانند.

وی گفت: افزایش سواد رسانه ای از موضوعاتی است که در این پویش بر ان تاکید می شود.

این پویش تا ۳۰ دی ماه در قالب برنامه های مختلف در بسترهای رسانه ای و مجازی فعالیت خواهد داشت.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد شبکه اجتماعی مجازی شورای عالی فضای مجازی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شبکه اجتماعی مجازی شورای عالی فضای مجازی کشور کهگیلویه و بویراحمد شبکه اجتماعی مجازی شورای عالی فضای مجازی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت سفارش کتب درسی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، ظهر امروز_ چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از بیست‌وهشتم فروردین آغاز شود، از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی «my.Gov.ir» یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی «my.medu.ir» یا سامانه «irtextbook.ir» مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز می‌شود و تا نهم شهریور ادامه دارد.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: همچنین دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از دهم تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی گفت: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده‌است، توزیع می‌شود.

کد خبر 747531

دیگر خبرها

  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!