Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:58:26 GMT

ایجاد مشاغل خانگی دغدغه مسئولان باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۵۴۲۲

ایجاد مشاغل خانگی دغدغه مسئولان باشد

ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: موضوع ایجاد مشاغل خانگی در اصفهان و روستاهای شهرستان باید دغدغه دستگاه‌های مربوط در حوزه اشتغال باشد.

محمدعلی احمدی، امروز(شنبه، ۲۵ دی‌ماه) در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با تأکید بر توجه ویژه به مقوله مشاغل خانگی، اظهار کرد: دستگاه‌های مربوط باید در حوزه مشاغل خانگی نقش‌آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از راه‌های مؤثر در حوزه اشتغال و تولید، توجه به مشاغل خانگی بوده که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمدی تأکید کرد: ما باید با کار و تلاش مضاعف و با همکاری مردم، یکی از روستاهای شهرستان را به‌عنوان روستای شاخص و نمونه در حوزه مشاغل خانگی، تولید بالا و مصرف کم، تبدیل کنیم.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: می‌توانیم با مشارکت مردمی در حوزه اشتغال اقدامات مؤثری انجام دهیم و شرایط کنونی را به ویژه در روستاهای شرق اصفهان که دستخوش خشکسالی شده‌اند، تغییر دهیم و درآمد پایداری را در این مناطق ایجاد کنیم که این مهم مستلزم ظرفیت‌های موجود است.

وی افزود: موضوع ایجاد مشاغل خانگی در اصفهان و روستاهای شهرستان باید دغدغه دستگاه‌های مربوط در حوزه اشتغال باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مربوط در جلسه آتی کارگروه، گزارشی از ظرفیت‌هایی که می‌توانند به کار بگیرند و یا هم‌افزایی که می‌توانند داشته باشند را افزایش دهند. سرمایه‌گذاری مقدمه اشتغال است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مشاغل خانگی استانی سیاسی استانی اقتصادی دستگاه های مربوط حوزه اشتغال مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: مدیریت بحران این شهرستان از امکانات کافی برخوردار نیست و نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد و این خواسته مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، احمدرضا طحانی ظهر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان که با حضور منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خوروبیابانک با توجه به پراکندگی روستاها و وسعت زیاد آن، نیاز به امکانات امدادی دارد.

وی افزود: در حال حاضر امکانات و تجهیزاتی که برای مقابله با حوادث احتمالی مخصوصاً سیل در شهرستان وجود دارد، بسیار اندک است و در صورت وقوع حوادث، این شهرستان با مشکل مواجه خواهد شد.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان باید این موضوع را در نظر داشته باشند که این شهرستان نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد.

طحانی محرومیت‌زدایی را مهمترین نیاز مردم این خطه از استان اصفهان عنوان و تصریح کرد: با وجود اقدامات بسیار در شهرستان خوروبیابانک، همچنان بحث محرومیت قابل لمس است که انتظار می‌رود برای خروج از مشکلات به این شهرستان توجه ویژه شود.

مسئولان اصفهان صدای مردم خوروبیابانک را نمی‌شنوند

حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی، امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز تصریح کرد: با گذشت چند سال از افتتاح بیمارستان محروم این شهرستان، مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بارها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است.

وی ادامه داد: آنچه که این مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تقاضا دارند تجهیز کامل بیمارستان و حضور پزشک متخصص است.

امام جمعه شهرستان خوروبیابانک گفت: کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری یکی از مطالبات بحق و جدی مردم شهرستان خوروبیابانک است.

کد خبر 748455

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است